BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΑΣ ΩΡΑΡΙΟ

“...ΘΕΜΑΡύθμιση προγράμματος για κοινό τρίωρο κενών εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας»                      
Σχ. Έγγρ.: Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 Υ.Α. του ΥΠ.Ε.Π.Θ.
  Σε εκτέλεση της ανωτέρω σχετικής και στο πλαίσιο του καλύτερου συντονισμού  της επιμόρφωσης  των εκπαιδευτικών  από τους Σχολικούς Συμβούλους, σας παρακαλούμε να ενημερώσετε τις σχολικές μονάδες ευθύνης σας ώστε να εκπονήσουν πρόγραμμα που αφορά ένα κοινό τρίωρο κενών (τελευταίες ώρες) στο ωρολόγιο πρόγραμμα εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας, ώστε να είναι δυνατή η παρακολούθηση των επιμορφωτικών συναντήσεων που οργανώνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι...|”

Με την παραπάνω οδηγία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στη χώρα επεμβαίνουν άμεσα στη διαδικασία του ωρολόγιου προγράμματος των Γυμνασίων Λυκείων και ΕΠΑΛ.

Δεν είναι μόνο ένα πρόσθετο ”τεχνικό” πρόβλημα στην ανάπτυξη των ωρολογίων προγραμμάτων των σχολείων. Δεν είναι μόνο πρόκληση για εκπαιδευτικούς που είναι στο “δρόμο” καθημερινά για να συμπληρώνουν το ωράριό τους σε διάφορες σχολικές μονάδες και πολλές φορές πρωί-απόγευμα. Σίγουρα ισχύουν τα παραπάνω και  δεν τα υποτιμάμε, αλλά θεωρούμε ότι το βασικό ζήτημα που τίθεται είναι ακόμη μια επιχείρησης διάρρηξης των εργασιακών σχέσεων των καθηγητών.


Μετά την προσπάθεια επιβολής του υποχρεωτικού ωραρίου 8-2 από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις, η νεομνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιχειρεί με προκάλυμα “την επιμόρφωση” να επιβάλλει αύξηση του εργασιακού μας ωραρίου. Το συγκεκριμένο 3ωρο όταν δεν υπάρχει “επιμόρφωση” θα αξιοποιείται  κατά το δοκούν από τους Δ/ντες των σχολείων για υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο με ανάθεση διαφόρων εργασιών.

Επίσης με βάση το παραπάνω κατανοούμε ότι ανοίγει ξανά το ζήτημα της αξιολόγησηςσύμφωνα και με τις δηλώσεις Φίλη και τα πορίσματα του “εθνικού διαλόγου” για τη παιδεία.

Τέλος είναι αξιοθαύμαστο η “πρώτη - δεύτερη αριστερή κυβέρνηση” να αξιοποιεί νομοθετήματα των “προηγούμενων καταστροφικών κυβερνήσεων για τον τόπο”. Η Υπουργική Απόφαση που αναφέρεται στη σχετική οδηγία των Περιφερειακών Διευθύνσεων είναι το ΠΑΣΟΚικής έμπνευσης “ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ” που οι αγωνιστικές αντιδράσεις του κλάδου το είχαν φέρει σε “αχρηστία” . Σήμερα φαίνεται ότι θα χρησιμοποιηθεί για να πάει ακόμα παραπέρα τη διάλυση των σταθερών εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση και τη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών με την εφαρμογή της αξιολόγησης.

l Να ανακληθεί η οδηγία αυτή.
l Καμιά αύξηση του εργασιακού μας ωραρίου

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
Διάβασέ το »

Όταν το θέαμα βαφτίζεται ... αγώνας!

Κεντρική απεργιακή συγκέντρωση στο… Υπουργείο Παιδείας!
Καλά, σοβαρολογείτε;

Στο Υπουργείο Παιδείας καλεί η ΔΟΕ την κεντρική απεργιακή συγκέντρωση στις 15 Σεπτέμβρη, ημερομηνία στην οποία θα πραγματοποιηθεί 24ωρη απεργία των δασκάλων. Μια απεργία την οποία δεν ακολουθεί η ΟΛΜΕ αλλά κηρύσσοντας 3ωρη “διευκολυντική”(!!) στάση και συγκέντρωση στον ίδιο χώρο έρχεται να ...διευκολύνει την υπονομευτική στάση της ΔΟΕ.
Με την επιλογή τους αυτή, τα ΔΣ των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ κάνουν σαφείς τις προθέσεις τους σε σχέση με την απεργία της 15ης Σεπτέμβρη αλλά και συνολικά σε σχέση με το πώς εννοούν το “πανεκπαιδευτικό(;) μέτωπο” και τους «αγώνες» που σκοπεύουν να οργανώσουν. Κάνουν σαφές ότι θέλουν να υποβαθμίσουν την απεργία σε μια απλή εκδήλωση δυσαρέσκειας και την απεργιακή συγκέντρωση σε μια παράσταση διαμαρτυρίας.
Πρόκειται για μια διαλυτική απόφαση, η οποία θα επικαθίσει ακόμα πιο αρνητικά στο ήδη βαρύ κλίμα που υπάρχει στον κλάδο.

Δεν είναι ότι αποκλείουμε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να γίνει κάποια μαζική παρέμβαση στο Υπουργείο. Οι συγκεντρώσεις όμως (και ειδικά οι απεργιακές) ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ και δεν μπορούν να πραγματοποιούνται σε μια ανισόπεδη ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας πίσω από πλαστικά ηχομονωτικά.
Το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε χώρο παντελώς απομονωμένο από χώρους που ζει, κινείται και εργάζεται ο λαός. Σε κανέναν δε γίνεται αντιληπτή μια συγκέντρωση και η «ύπαρξή» της εξαρτιέται απολύτως από τις επιδιώξεις και τις ιεραρχήσεις των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης.
Με τον τρόπο αυτό οι κινητοποιήσεις παίρνουν όλο και πιο εικονικό - τηλεοπτικό χαρακτήρα και εκφυλίζονται σε «παραστάσεις διαμαρτυρίας» όπου, αφού (αν είναι λίγο ζεστά τα αίματα) κουνηθούν λίγο οι πόρτες (είτε από ειλικρινή αγανάκτηση είτε για χάρη της κάμερας), ακολουθούν τα παζάρια για το πόσοι και ποιοι θα περάσουν ως αντιπροσωπεία για να συναντηθούν με τον υπουργό. Και η σεμνή τελετή ολοκληρώνεται με το φυλλορρόημα της συγκέντρωσης αλλά ταυτόχρονα και την ανάδειξη ενός συνδικαλιστικού δυναμικού που (ό,τι κι αν λέει) συμμετέχει στον διάλογο – απάτη, συνδιαλέγεται με τον αντίπαλο και άρα χτίζει διαύλους (πολιτικούς ή προσωπικούς) επικοινωνίας με αυτόν. Για να εμπεδωθεί ακόμα περισσότερο η σύγχυση ότι η ικανοποίηση ενός αιτήματος δεν έρχεται από το ανέβασμα της αντιπαράθεσης, από τη στήριξη στο λαό, από τη συγκρότηση των εργαζομένων – αλλά από τη σωστή παράθεση πειστικών επιχειρημάτων στους σφαγείς των δικαιωμάτων μας. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με πραγματικό κίνημα αντίστασης και διεκδίκησης;
Το χειρότερο, λοιπόν, είναι ότι η επιλογή τόπου συγκέντρωσης στη συγκεκριμένη περίπτωση κουμπώνει απολύτως με όλη τη ρεφορμιστική, συνδιαχειριστική σαβούρα του εικονικού κινήματος, της συνεργασίας των τάξεων και της συνδιαλλαγής, μια σαβούρα που έχει λερώσει σε βάθος το συνδικαλιστικό κίνημα. Η μάχη για να απαλλαγεί το κίνημα από αυτή τη σαβούρα είναι μάχη ζωής για τα στοιχειώδη δικαιώματά μας.
Οι εργαζόμενοι νικάμε με τους αγώνες μας, με την οργάνωσή μας, με τις πραγματικές μας διαδικασίες.
Ούτε με διαλόγους - ούτε με «θέαμα».
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
Διάβασέ το »