BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Κάλεσμα για τη συγκρότηση επιτροπών εκπαιδευτικών για να συνεχιστεί ο αγώνας

 


Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, με την καθολική σχεδόν συμμετοχή στην απεργία/αποχή, με τη μεγάλη απεργία και τις μαζικότατες διαδηλώσεις στις 11/10, οι εκπαιδευτικοί κάναμε σαφές σε όλους πως δεν αποδεχόμαστε την αξιολόγηση που διαλύει τα δικαιώματά μας στη δουλειά και τα δικαιώματα των μαθητών μας στις σπουδές.

Τόσο η σιωπή της ΟΛΜΕ εδώ και τρεις κρίσιμες εβδομάδες, όσο και τα «ενιαία κείμενα» που κατεβαίνουν από τη ΔΟΕ εισηγητικά στους συλλόγους διδασκόντων, αποτελούν άλλες μορφές μιας κοινής γραμμής: της υποχώρησης και του ανοίγματος του δρόμου στη νομιμοποίηση της αυτοαξιολόγησης και άρα της αξιολόγησης. Αποτελούν πραγματικό άδειασμα στις αγωνιστικές διαθέσεις των εκπαιδευτικών. 

Η κυβέρνηση έχει επιστρατεύσει τα δικαστήρια, βγάζοντας τα πάντα παράνομα, σε διαδικασίες κατά παραγγελία αποφάσεων. Ο διαβόητος νόμος Χατζηδάκη βγάζει στην παρανομία κάθε αντίσταση και απεργία, κάθε ζωντανή δράση ενός σωματείου. Κι από κοντά ο νόμος Χρυσοχοΐδη θεωρεί παράνομες όλες τις διαδηλώσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο έχουν συντριβεί όλες οι αυταπάτες «νόμιμων αγώνων» με τις οποίες μας φόρτωσαν παραλυτικά οι συνδικαλιστικες ηγεσίες.

 Όμως οι εκπαιδευτικοί θέλουν να συνεχίσουν να αντιστέκονται. Απαιτούμε από ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ να κηρύξουν στάσεις εργασίας. Όπου δεν υπάρχουν στάσεις, κρατάμε ζωντανές τις αποφάσεις του κλάδου κατά τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, με τα παρακάτω πρακτικά βήματα αντίστασης:

 1)      Δίνουμε τη μάχη να κρατηθεί ζωντανή η άρνηση – απονομιμοποίηση της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης μέσω μιας ενιαίας πρακτικής στάσης:

·         Πριν τη συνεδρίαση καλούμε τους συναδέλφους να συζητήσουμε για να πετύχουμε τη μέγιστη συσπείρωση.

·         Δεν στηρίζουμε κανένα κείμενο.

·         Δεν προτείνουμε δείχτες, δεν προτείνουμε κείμενα αποτίμησης ή προγραμματισμού, δεν κάνουμε προτάσεις σε κείμενα ή δείκτες.

·         Καταψηφίζουμε όλες τις προτάσεις κειμένων αποτίμησης, προγραμματισμού, όλους τους προτεινόμενους δείκτες.

·         Δεν υπογράφουμε πουθενά τη συναίνεσή μας σε καμία διαδικασία δεικτών – αποτίμησης – σχεδίων - προγραμματισμού.

2)      Συγκροτούμε σήμερα την αντίστασή μας για να προετοιμαστεί άμεσα ο κλάδος για μια κεντρική μάχη με βασικούς άξονες την ανατροπή της αξιολόγησης, της τράπεζας Θεμάτων και της ΕΒΕ. Να δυναμώσει ο αγώνας (απεργίες, διαδηλώσεις, συγκρότηση επιτροπών αγώνα, απεργιακών ταμείων) κόντρα στην αποπροσανατολιστική λογική «θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα».

3)      Δίνουμε τη μάχη για μαζικές γενικές συνελεύσεις.

4)      Παλεύουμε για συντονισμό ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ.

Όσοι νομίζουν πως οι εκπαιδευτικοί τελειώσαμε, θα διαψευστούν. Θα μάθουν γρήγορα πως είναι εφτάψυχος εκείνος που του κλέψανε το δίκιο.

Εμείς που υπογράφουμε αυτό το κείμενο επιδιώκουμε σε κάθε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να συγκροτήσουμε επιτροπές ώστε να έχουμε κοινή στάση στα σχολεία μας και να παλέψουμε από κοινού για τα παραπάνω. Τις επόμενες μέρες θα επιδιώξουμε να κάνουμε τοπικές συσκέψεις για τη δημιουργία τέτοιων επιτροπών.

Δεν κάνουμε πίσω! Προχωράμε!


1             ΑΒΟΥΖΟΥΚΛΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

2             ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ,Δ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

3             ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΛΑΙΡΗ, ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

4             ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΡΙΑ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

5             ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ,ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ

6             ΒΑΣΣΙΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ ,ΣΕΠΕ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

7             ΒΙΔΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

8             ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΤΙΝΑ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

9             ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

10           ΓΙΑΤΣΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

11           ΓΚΕΡΤΣΟΣ ΖΗΣΗΣ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

12           ΓΚΟΤΖΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ,Β ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

13           ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΕΑ,ΣΕΠΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

14           ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

15           ΔΡΟΥΚΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΛΜΕ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ

16           ΖΥΜΒΡΑΚΑΚΗ ΦΑΝΗ,Ε ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

17           ΚΑΡΑΔΕΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΣΕΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

18           ΚΑΡΓΙΑΜΠΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ,ΣΕΠΕ ΑΘΗΝΑ

19           ΚΑΤΑΛΑΓΑΡΙΑΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

20           ΚΑΤΕΒΑΟΓΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΕ86 ΕΛΜΕ ΣΕΡΡΩΝ

21           ΚΑΤΡΑΝΤΖΑΚΗ ΛΙΑ,ΣΕΠΕ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

22           ΚΑΤΣΑΤΣΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

23           ΚΑΤΣΙΚΑΒΕΛΗ ΧΑΙΔΩ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

24           ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,ΕΛΜΕ Ν, ΣΜΥΡΝΗΣ,ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ,ΜΟΣΧΑΤΟΥ

25           ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ  ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

26           ΚΟΤΣΥΦΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ,Ε ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

27           ΚΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

28           ΚΟΥΤΣΟΠΑΓΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ,ΣΕΠΕ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

29           ΛΙΑΠΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,Β  ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

30           ΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

31           ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΛΑΓΙΑ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

32           ΜΗΤΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

33           ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

34           ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ,ΕΛΜΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

35           ΜΠΑΖΟΔΗΜΟΣ ΝΩΝΤΑΣ,ΕΛΜΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

36           ΜΠΑΜΠΑΛΕΤΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ,ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

37           ΜΠΑΝΤΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑ

38           ΜΠΟΤΩΝΗ ΝΑΤΑΣΣΑ,ΣΕΠΕ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

39           ΜΠΟΥΤΖΑ ΖΩΗ,ΣΕΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ

40           ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΑΘΗΝΑ ,ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

41           ΝΟΤΑΡΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ,Β ΣΕΠΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΜΕΓ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

42           ΝΤΟΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ,Ζ ΣΕΠΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

43           ΠΑΓΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

44           ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΣ,ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ

45           ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΑΛΕΙΑ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

46           ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ,ΣΕΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

47           ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ,ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

48           ΠΑΡΑΣΙΔΗ ΔΗΜΗΤΡΑ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

49           ΠΙΣΣΑΔΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ,ΣΕΠΕ ΧΑΝΙΩΝ

50           ΠΛΕΣΣΑ ΜΑΙΡΗ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

51           ΠΟΥΛΙΟΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ,ΕΛΜΕ ΣΕΡΡΩΝ

52           ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ ΜΑΡΙΑ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ

53           ΣΑΜΑΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ,ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

54           ΣΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ,Β ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

55           ΣΑΠΟΥΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ,Α ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

56           ΣΑΠΟΥΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ,Δ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

57           ΣΙΜΙΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ,ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ

58           ΣΚΟΔΡΑΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ,ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

59           ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΟΥΡΑΝΙΑ,Α ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ*ΕΛΕΥΣΙΝΑ

60           ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΟΦΙΑ  ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

61           ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,ΣΕΠΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

62           ΦΥΤΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΗΣ,ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

64           ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ,ΣΕΠΕ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

66           ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

68           ΧΙΩΤΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ,ΣΕΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ Η ΠΡΟΟΔΟΣ

70           ΧΟΤΖΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΑ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

72           ΧΟΥΝΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ,ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ





Διάβασέ το »

ΟΙ ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΜΙΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ

 


Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστος ο τρόπος με τον οποίο η συνδικαλιστική ηγεσία της ΔΟΕ καταφέρνει να προκαλεί ταυτόχρονα γέλια και κλάματα. Όμως, η τελευταία κωμικοτραγική της κίνηση, η «εξώδικη διαμαρτυρία–καταγγελία προς την Υπουργό Παιδείας και τον Γενικό Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ.», ξεπέρασε τα «ενιαία κείμενα» με τα οποία προσπαθεί να πείσει τον κλάδο πως μπορεί να ακυρώσει την αξιολόγηση με τη συμμετοχή του σε αυτή! Ισχυρίζεται πως με τα «ενιαία κείμενα» και την «εξώδικη διαμαρτυρία-καταγγελία» οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας έχουν όπλα για να κατατροπώσουν την Κεραμέως!

Θα γελούσαμε με όλα αυτά, αν δεν ήταν τόσο σοβαρά τα πράγματα.

Το εξώδικο από μόνο του ως τρόπος διαμαρτυρίας εξευτελίζει την ίδια την έννοια του σωματείου. Απογειώνει τις αυταπάτες για τον ρόλο των δικαστηρίων, αφαιρεί από τα σωματεία το δικαίωμα στην καταγγελίας και συνακόλουθα της διεκδίκησης.

Η ΔΟΕ ξεκινάει τη εξώδικη «διαμαρτυρία» της με ένα παράπονο! Αναρωτιέται τι άλλο να κάνει για να δηλώσει τη συμμόρφωσή της στην απόφαση του δικαστηρίου που έκρινε την απεργία/αποχή παράνομη εκτός από το ότι δεν την προκηρύσσει ξανά. Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα που: «…επικαλεστείτε ότι η Δ.Ο.Ε. δεν συμμορφώθηκε προς το περιεχόμενό της,(της απόφασης του δικαστηρίου) κατηγορώντας μας ότι συνεχίζουμε μία απεργία η οποία είχε κριθεί παράνομη. Αυτό, που θα περιμέναμε να γνωρίζετε, λόγω της ιδιότητας σας ως νομικός, είναι ότι για τη διακοπή της απεργίας δεν απαιτούνται πανηγυρικές δηλώσεις αλλά αρκεί το γεγονός, ότι η οργάνωση, που την προκήρυξε δεν εμμένει στη συνέχισή της»!

Το κείμενο του εξώδικου είναι μια ωδή στη νομιμότητα, μια δήλωση υποταγής στους νόμους. Η «απειλή» στο τέλος προς την υπουργό πως αν συνεχίσει τις συκοφαντίες και την τρομοκρατία, η ΔΟΕ θα προβεί στα «…τα εκ του νόμου δικαιώματα ημών και των μελών μας, προβαίνοντας σε κάθε νόμιμη ενέργεια» μόνο θυμηδία μπορεί να προκαλέσει.

Αλήθεια, τι αγώνες μπορεί να οργανώσει μια ομοσπονδία που εγκαλεί την υπουργό στην έννομη τάξη; Όταν της ζητά να εφαρμόσει τον ν.4692/2020, δηλαδή τον νόμο της;

Στην κατρακύλα της η ΔΟΕ συναντάει διάφορους υποστηριχτές που οδεύουν κι αυτοί προς τα κάτω. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πού ακριβώς είναι ο πάτος στον οποίο θα σταματήσουν.

Ο κλάδος θα βρει τον δικό του δρόμο, αν διαχωριστεί από τους κυρίαρχους. Αυτός ο δρόμος θα είναι δύσκολος και ανηφορικός αλλά είναι ο μόνος που οδηγεί στο ξέφωτο, που μπορεί να φέρει νίκη.

8/11/2021



Διάβασέ το »

AKE: Να δώσουμε την κεντρική μάχη ενάντια στην αξιολόγηση και στις πολιτικές τους!

 


Κρεσέντο πολιτικής υποκρισίας από τις διάφορες πτέρυγες της συνδικαλιστικής ηγεσίας:
Ολοι… συνεχίζουν, σταματώντας και κρυβόμενοι ο ένας πίσω από τον άλλον!

Να μην τους το επιτρέψουμε! Να δώσουμε την κεντρική μάχη
ενάντια στην αξιολόγηση και στις πολιτικές τους!

Παρά το άδειασμα από τις ΔΟΕ – ΟΛΜΕ, η ρωγμή που άνοιξε, όχι μόνο δεν έχει κλείσει αλλά θα διευρυνθεί κι άλλο. Άλλωστε, είναι φανερό ότι αυτά που έχουν γίνει αποτελούν από τη μεριά της κυβέρνησης μόνο το «ορεκτικό πιάτο» και ακολουθούν ακόμα χειρότερα.

Ωστόσο, το πολιτικό πρόβλημα έχει φανεί ανάγλυφα. Αυτοί που θεωρητικά δίνουν στον εαυτό τους το ρόλο του πολιτικού κινητήρα (βασικές δυνάμεις σε ΟΛΜΕ-ΔΟΕ), απλώς επί τρεις βδομάδες αφήνουν ξεκρέμαστο τον κλάδο και δεν έδιναν καμία απάντηση στο ερώτημα των συναδέλφων «και τώρα τι;».

Οι ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ στη ΔΟΕ υποβοηθούμενες από πτέρυγα των Παρεμβάσεων άνοιξαν τον δρόμο στη... δημιουργική υποταγή στην αξιολόγηση (και στη διαλυτική κατάσταση στον κλάδο) μέσω των «ενιαίων κειμένων». Το πραξικόπημα στην ΟΛΜΕ έγινε βίαια. Αρχιτέκτονας η ΔΑΚΕ, συνεργάτης οι ΣΥΝΕΚ. Οι μεθοδεύσεις σε ΔΟΕ-ΟΛΜΕ αποτέλεσαν μαχαιριά στον αγώνα των εκπαιδευτικών. Η ΔΑΚΕ τρίβει τα χέρια της που ο ρόλος της ως κυβερνητικό φερέφωνο φέρνει αποτελέσματα. Και οι ΣΥΝΕΚ θεωρούν ότι το άδειασμα του αγώνα θα ενισχύσει τις βλέψεις του ΣΥΡΙΖΑ να ενισχυθεί εκλογικά, μιας και είναι το μόνο που τις ενδιαφέρει.

Το ΠΑΜΕ αφού επί τρεις βδομάδες δεν έβγαλε άχνα, αφού φρόντισε να μην βάλει καθόλου πλάτη στην προσπάθεια συντονισμού ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ, τώρα προβάλλει μια κάλπικη διέξοδο: Από τη μία ενημερώνει ότι το πραξικόπημα δεν ήταν ακριβώς πραξικόπημα αλλά αποτέλεσε αποτέλεσμα των πολιτικών γραμμών που κυριαρχούν στην ΟΛΜΕ (σωστή παρατήρηση) και από την άλλη προτείνει να ξαναγίνει συνέλευση προέδρων ώστε αυτή η ΟΛΜΕ να αναλάβει τη συνέχιση του αγώνα. Την ίδια στιγμή στην Α/θμια στηρίζει τα κείμενα της ΔΟΕ.

Όλοι τους συμφωνούν –από άλλες, υποτίθεται αφετηρίες- σε ένα πράγμα: Ότι δεν μπορεί να γίνει αγώνας έξω από την πολιτική κηδεμονία των δυνάμεων του συστήματος. Οι κορώνες ενάντια στον κυβερνητικό συνδικαλισμό γίνονται απόλυτη υποταγή σε αυτόν όταν τα πράγματα ζορίζουν. Εδώ είναι που η λατρεία όλων τους στην αστική νομιμότητα συναντάει την συμμόρφωση στην πολιτική νομιμότητα.Κάτω από αυτό το πρίσμα ετοιμάζονται για νέα δημιουργική «κλιμάκωση των αγώνων» μέσω υποχώρησης. Το επόμενο διάστημα θα δυναμώσουν οι διάφορες σουρεαλιστικές προτάσεις «αγώνα με άλλα μέσα», δηλαδή υποχώρησης άνευ όρων.

Από την άλλη, η πρώτη διαμόρφωση συντονισμού σωματείων της 16/10 -αν και μπλοκαρίστηκε από αντιπάλους και ακυρώθηκε από λαθεμένες αντιλήψεις μέσα στο Συντονισμό-  κατέγραψε την ανάγκη να ξεπεραστούν οι ηγεσίες, να πάρουν την υπόθεση του αγώνα στα χέρια τους οι εκπαιδευτικοί με τη μαζική και ενεργητική συμμετοχή τους στα σωματεία. 

Ίσως είναι η πρώτη φορά που μετά από ένα τέτοιας έκτασης ξεπούλημα από τις ηγεσίες, το κλίμα στα σχολεία παραμένει ανήσυχο. Και παρά το γεγονός ότι τμήμα των εκπαιδευτικών, με ευθύνη των αστικών και ρεφορμιστικών ηγεσιών, θα συρθεί σε κάποιου είδους συμμετοχή στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης, η δυσαρέσκεια, η απροθυμία και η οργή είναι παρούσες.

Να μην υποστείλουμε τις σημαίες!Να συνεχίσουμε τον ΑΓΩΝΑ!

Παλεύουμε για να κρατηθεί ζωντανή η άρνηση – απονομιμοποίηση της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης.Απαιτούμε από ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ να κηρύξουν στάσεις εργασίας και συμμετέχουμε μαζικά σε αυτές. Όπου δεν υπάρχουν στάσεις,παλεύουμε για τη μεγαλύτερη συσπείρωση των συναδέλφων στην κατεύθυνση να κρατήσουμε κοινή στάση που δεν προτείνει, δεν υιοθετεί, δε στηρίζει κανένα κείμενο, κανένα σχέδιο προγραμματισμού και δείχτες αποτίμησης. Δε συναινεί και καταψηφίζει όλες τις προτάσεις  για τις παραπάνω διαδικασίες.

Βήματα που ενισχύουν και την αναγκαία προσπάθεια να ενισχυθούν οι όροι συγκρότησης της κεντρικής μάχηςμε βασικούς άξονες την ανατροπή της αξιολόγησης, της τράπεζας Θεμάτων και της ΕΒΕ.Δυναμώνοντας τις κινήσεις μαζικού αγώνα (απεργίες, διαδηλώσεις) κόντρα στην αποπροσανατολιστική λογική «θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα».

Απαραίτητη προϋπόθεση να γίνουν τα σωματεία εργαλεία πάλης στα χέρια των εκπαιδευτικών. Δίνουμε τη μάχη για μαζικές γενικές συνελεύσεις το επόμενο διάστημα. Παλεύουμε για συντονισμό ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ.



Διάβασέ το »