BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣ/ΛΩΝ και ΝΗΠ/ΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

 


ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣ/ΛΩΝ και ΝΗΠ/ΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

ΤΡΙΤΗ 31 ΟΚΤΩΒΡΗ, 6μμ, 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΜΟΥ

     Η σχολική  χρονιά έχει ξεκινήσει διαμορφώνοντας τους χειρότερους όρους για τον λαό μας. Το έγκλημα των πυρκαγιών με τους δεκάδες νεκρούς και τα εκατομμύρια καμένα στρέμματα σε όλη την Ελλάδα, το διαδέχτηκαν οι πλημμύρες που διέλυσαν ολόκληρα χωριά και έπνιξαν χιλιάδες ζώα στη Θεσσαλία. Είναι το ίδιο το σύστημα, που, μπροστά στο κέρδος και την εκμετάλλευση, αδιαφορεί για την ανθρώπινη ζωή και αφήνει αβοήθητο τον λαό μπροστά στις καταστροφές! Την ίδια στιγμή που η ακρίβεια επεκτείνεται και διογκώνεται στα βασικά είδη. Η κυβέρνηση με τον νέο νόμο για τα εργασιακά καταργεί το 8ωρο θεσμοθετώντας τις 13 ώρες εργασίας και καθιερώνοντας την 6ημερη εργασία. Παράλληλα, οχυρώνεται ενάντια στην απεργία επεκτείνοντας τον νόμο Χατζηδάκη, ποινικοποιώντας την απεργιακή περιφρούρηση με την απειλή φυλακίσεων και βαριών προστίμων.

     Συνολικά είναι η πολιτική της ΕΕ που, δια της κυβέρνησης, λειτουργεί ως ενορχηστρωτής, στην προσπάθειά τους να θωρακίσουν το σύστημα, που υπόσχεται μόνο εργασιακό μεσαίωνα, κοινωνική εξαθλίωση, αλλά και πόλεμο! Γιατί οι «υποχρεώσεις» των κυβερνήσεων προς τη «σωστή πλευρά της ιστορίας» (ΝΑΤΟ και ΕΕ), έχουν μπλέξει τη χώρα και τον λαό μας στον άδικο πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και στη γενικότερη αντιπαράθεση των ιμπεριαλιστών (ΗΠΑ - ΕΕ - Ρωσία) μετατρέποντας τη χώρα σε απέραντη στρατιωτική βάση. Όπως και στην περίπτωση της Παλαιστίνης όπου το σύστημα προσφέρει γη και ύδωρ, για άλλη μια φορά, στους ΝΑΤΟϊκούς φονιάδες,  μαύρη προπαγάνδα ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό, βαφτίζοντάς τον τρομοκράτη, προσπαθώντας να ξεπλύνει τις δολοφονικές επιθέσεις του σιωνιστικού κράτους του Ισραήλ, τις πολιτικές απαρτχάιντ που εφαρμόζει εδώ και δεκαετίες στα κατεχόμενα Παλαιστινιακά εδάφη. Αποτελεί καθήκον για τους λαούς και τους εργαζόμενους όλου του κόσμου να συνεχίσουν να  βγαίνουν  στους δρόμους και να εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στον Παλαιστινιακό λαό. Η μεγαλύτερη τιμή για την επέτειο του Πολυτεχνείου που ακολουθεί τις επόμενες ημέρες είναι η ανάδειξη της αναγκαιότητας για ανάπτυξη αντιϊμπεριαλιστικού μετώπου και αλληλεγγύη στην πάλη των λαών. Το σύνθημα «έξω αι ΗΠΑ, έξω το ΝΑΤΟ» είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.   

     Στην εκπαίδευση συνεχίζεται και κλιμακώνεται η επίθεση που βιώσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια με ακόμη μεγαλύτερο βάθεμα του ταξικού της προσανατολισμού. Το είδαμε άλλωστε με το «πρώτο κουδούνι», όπου τα κενά στα σχολεία ήταν χιλιάδες, με περικοπές στις προσλήψεις αναπληρωτών με την καλημέρα.

     Στο μέτωπο της αξιολόγησης, το «νέο» υπουργείο, αξιοποιώντας τα κεκτημένα της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, υπόσχεται περισσότερη αξιολόγηση για όλους, με ασφυκτικό καθημερινό έλεγχο. Ατομική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, μέντορες-συντονιστές και όλο αυτό το αντιδραστικό πλαίσιο που επιδιώκουν να γίνει η καθημερινότητα και η κανονικότητα στο σχολείο. Η ελεύθερη επιλογή σχολείου θα έρθει να εντείνει την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον μεγαλύτερο ταξικό διαχωρισμό των μαθητών. Αντίστοιχα η αξιολόγηση και δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων θα έρθει να εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των σχολείων, αλλά και να αναγκάσει τους εκπαιδευτικούς να ευθυγραμμιστούν με τις πολιτικές της κατηγοριοποίησης. Χαρακτηριστική της πολιτικής τους στόχευσης, η επιβολή στην ΣΤ΄ Δημοτικού και στην Γ΄ Γυμνασίου νέων ενδοσχολικών εξετάσεων σε τρία μαθήματα, πέρα από τις εξετάσεις τύπου PISA που ήδη επιβαρύνουν αυτές τις τάξεις! Αλλά και η πρόσφατη κατάργηση των σχολικών επιτροπών είναι ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση της «αυτονομίας»-αξιολόγησης- κατηγοριοποίησης.

     Στους αναπληρωτές/τριες υπόσχονται… νέα «καψόνια»! Μετά το ατέλειωτο κυνήγι προσόντων και μεταπτυχιακών που έχει εισαγάγει το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, τώρα θέλουν να προσθέσουν και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για διορισμούς και προσλήψεις, στον οποίο, όποιος δεν πιάνει τη βάση, θα κόβεται αυτόματα από τους πίνακες πρόσληψης! Μιλάμε για αξιολόγηση στην πιο σκληρή μορφή της. Ένα τεράστιο χτύπημα στο δικαίωμα στη δουλειά, που αφορά όλους τους συναδέλφους/ισσες!

     Αν λοιπόν στους χώρους εργασίας διαμορφώνεται αυτή η κατάσταση, από τους μαθητές μας και τους νέους γενικά απαιτούν απλά να προσαρμοστούν μέσα σε αυτή τη νέα βαρβαρότητα. Να μάθουν από νωρίς ότι θα είναι γενιές χωρίς δικαιώματα, πρόθυμες στην εκμετάλλευση από το κεφάλαιο, το κράτος και την εργοδοσία. Σε αυτή την συνθήκη έρχεται να προστεθεί η βιομηχανία διώξεων ενάντια στους εκπαιδευτικούς, σε πολλά μέρη της χώρας. Δεκάδες συνάδελφοι τον τελευταίο χρόνο παραπέμπονται σε πειθαρχικά με διάφορες αφορμές, ενώ η πρόσφατη εισαγγελική κλήση συναδελφισσών σε εξηγήσεις στο Ρέθυμνο για συμμετοχή τους σε απεργία, ήταν ένα ακόμα πιο κυνικό δείγμα αυτής της πολιτικής. Στόχο έχουν να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς. Να φιμώσουν τις φωνές που θέλουν να αντιδράσουν στις πολιτικές τους! Πρέπει να συγκροτηθούν κινητοποιήσεις για να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις, μιας και αποτελούν κεντρική επιλογή του συστήματος. Δεν θα περάσουν!

     Σε αυτή τη δύσκολη και πιεστική κατάσταση που διαμορφώνεται, θεωρούμε ότι η οργάνωση και ο αγώνας είναι μονόδρομος. Όταν οι πλειοψηφίες των συνδικαλιστικών ηγεσιών υποτάσσονται όλο και περισσότερο απέναντι στην επίθεση και δεν επιδιώκουν να οργανώσουν πραγματικό αγώνα, το βάρος και η ευθύνη πέφτει στις πλάτες των πρωτοβάθμιων σωματείων να συγκροτηθούν και να παλέψουν! Ενδεικτικές υπονόμευσης των αντιστάσεων είναι οι αποφάσεις των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για τα ενιαία κείμενα συμμετοχής σχετικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

     Να πάρουμε την κατάσταση του αγώνα στα δικά μας χέρια! Να ενεργοποιηθούμε όλοι συλλογικά για να μπορέσουμε να αντισταθούμε στην πολλαπλή επίθεση που εκτυλίσσεται μπροστά μας. Κανένας δε μπορεί να τη βγάλει ατομικά και μόνος. Να παλέψουμε για να συγκροτηθεί μέτωπο στην κατεύθυνση ενός αγώνα με μαζικές Γενικές Συνελεύσεις, με επιτροπές αγώνα, με απεργιακά ταμεία και κινητοποιήσεις, που θα βάλουν ως στόχο την ανατροπή αυτών των πολιτικών στην εκπαίδευση. Για να διεκδικήσουμε πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς! Για να υπερασπίσουμε τα δικαιώματα των μαθητών μας στις σπουδές! Για αυτό πάμε κόντρα στη γραμμή της συνδιαλλαγής και της συνεννόησης με τον αντίπαλο!

     Με παρακαταθήκες τη μάχη του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση, τη σημαντική συμμετοχή του στις απεργιακές κινητοποιήσεις της τελευταίας χρονιάς, αλλά και με τα συγκινητικά αντανακλαστικά των συναδέλφων ενάντια στις διώξεις, ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ! Παλεύουμε να φτιαχτούν από τα κάτω αγώνες και αντιστάσεις. Να μη μείνουν αναπάντητες οι καταπατήσεις των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Να οικοδομήσουμε ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΧΗ και απεργιακό αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, για μια ζωή με δικαιώματα!

·     ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

·     ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ

·     ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ - ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

·     ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

·     ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΕΒΕ. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

·     ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ - Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ - ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

Προχωράμε σε:

Ø  Απεργιακή Κινητοποίηση στις αρχές του Νοέμβρη και νέες συνελεύσεις αμέσως μετά.

Ø  Συγκρότηση απεργιακών επιτροπών και ταμείων.

Ø  Οργανώνουμε τον αγώνα, δίνουμε τη μάχη. Συγκροτούμε την κατεύθυνση της συγκρότησης κεντρικής μάχης για την ανατροπή της αντιδραστικής πολιτικής του συστήματος.

Ø  Συντονιζόμαστε με τα άλλα πρωτοβάθμια σωματεία και οργανώνουμε από κοινού κινητοποιήσεις κόντρα στο κλίμα αδράνειας που επιβάλλεται.

Σε αυτό το πλαίσιο αποφασίζουμε Απεργία-Αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης (μέντορες-συντονιστές, αυτοαξιολόγηση, ατομική αξιολόγηση). Στάσεις εργασίας και κινητοποιήσεις έξω από τα σχολεία σε περιπτώσεις επίσκεψης αξιολογητών.

29 Οκτωβρίου 2023



Διάβασέ το »