BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: Για το άνοιγμα των σχολείων!

 


Εγκληματικό το να παραμείνουν τα σχολεία κλειστά

Εγκληματικό να ανοίξουν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας

 «Ανοίξουμε δεν ανοίξουμε τα σχολεία, το σίγουρο είναι ότι θα σας αλλάξουμε τα φώτα», αυτή θα ήταν η απάντηση της Κεραμέως, εάν την έπιανε κρίση ειλικρίνειας. Είδαμε, όμως, την υποκρισία, τους χειρισμούς και τον τυχοδιωκτισμό της κυβέρνησης και του υπουργείου να απογειώνονται. Ούτε τους τύπους δεν κρατούν.Μπορεί οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης να παραπέμπουν σε ένα χάος -το οποίο ούτε οι (ει)δικοί τους δεν μπορούν πια να καλύψουν, όμως είναι απολύτως σταθεροί σε δύο αποφάσεις: Η πρώτη είναι να μην δώσουν ούτε ένα ευρώ για να προστατεύσουν την υγεία του λαού, των εκπαιδευτικών, των μαθητών. Η δεύτερη ότι η επίθεση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ πάση θυσία!

Οι ανακοινώσεις τους είναι εξοργιστικές. Το ράπιτ τεστ που θα αιτείται μέσω πλατφόρμας ένας εκπαιδευτικός για να κάνει, οι διαφορετικές ώρες προσέλευσης των μαθητών και οι ανακοινώσεις για ένταξη των εκπαιδευτικών στις ομάδες που θα προηγηθούν στον εμβολιασμό είναι για γέλια. Νομίζουν πως η καραντίνα έχει αποβλακώσειτους πάντες και δεν καταλαβαίνουμε πως κανένα μέτρο υγειονομικής προστασίας δεν παίρνουν.

Ανοίγουν τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τους ίδιους όρους λειτουργίας –και χειρότερους υγειονομικούς-  που ίσχυαν όταν έκλεισαν. Και, την ίδια στιγμή, κρατάνε (πάει για τρίτο μήνα) κλειστά τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας διαλύοντας μια γενιά μαθητών – για να μην πάρουν κανένα μέτρο προστασίας! Δύο είναι οι βασικοί λόγοι που επιλέγουν να ανοίξουν τα δημοτικά:

·      Το άνοιγμα των σχολείων δίνει προς τα έξω μια αίσθηση κανονικότητας, ότι όλα δουλεύουν ρολόι. Παίζουν πολιτικό παιχνίδι με τις ζωές εκπαιδευτικών,  μαθητών και των οικογενειών τους.

·      Τα όλο και μεγαλύτερα αδιέξοδα του τσίρκου της  τηλε-«εκπαίδευσης» δεν μπορούν να κρυφτούν. Με τη φράση «σε κάθε περίπτωση η ύλη των μαθημάτων θα ολοκληρωθεί» στέλνουν μήνυμα πως δεν αναγνωρίζουν καμιά ιδιαιτερότητα της σχολικής χρονιάς, σαν να μην υπάρχει πανδημία και καραντίνα, σαν όλα να λειτουργούν ρολόι. Ανακοινώνουν πως η Τράπεζα Θεμάτων θα ισχύσει κανονικά για τους μαθητές της Α’ Λυκείου και ξεκαθαρίζουν πως θα μειωθούν οι εισακτέοι στα Πανεπιστήμια άρα στις εξετάσεις θα γίνει σφαγή. Όλα αυτά είναι αποφάσεις τους αλλά η αγανάκτηση μαθητών και γονιών για την εξέλιξη της επίθεσης μεγαλώνει καθημερινά.

Η πολιτική της κυβέρνησης είναι το ίδιο επικίνδυνη και με κλειστά και με ανοιχτά σχολεία. Από τη μια η τηλε-«εκπαίδευση» των ταξικών φραγμών που διαλύει εργασιακά και εκπαιδευτικά δικαιώματα και από την άλλη η έκθεση στην πανδημία μαθητών κι εκπαιδευτικών. Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή. Όμως ΟΛΜΕ και ΔΟΕ έχουν στηρίξει όλο αυτό το διάστημα τις βασικές κυβερνητικές επιλογές. Ο κλάδος πρέπει να ξεπεράσει αυτές τις ηγεσίες, να κουβεντιάσει σε Γενικές Συνελεύσεις και να αποφασίσει τι θα κάνει. Από αυτό που φαντάζει μικρό, όπως ποια ύλη θεωρεί διδαχθείσα, ως το πιο μεγάλο, όπως το δικαίωμα στη ζωή. Οι νόμοι που ψηφίστηκαν πρέπει να ανατραπούν. Καταγγέλλουμε την τυχοδιωκτική επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης.

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ!

·         Μέτρα για την πανδημία – μικρά τμήματα – μαζικά τεστ - προσλήψεις σε Υγεία και Παιδεία.

·         Δραστική μείωση της ύλης σε όλα τα μαθήματα.

·         Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

·         Να μην περάσουν οι αλλαγές στις βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια που οδηγούν σε δραστική μείωση των εισακτέων.

·         Καμία τηλε-αξιολόγηση μαθητών, κανένα τηλε-διαγώνισμα.

·         Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» που απογειώνει τις ταξικές ανισότητες – Δεν ενημερώνουμε  απουσίες και βιβλία ύλης – η ύλη που έχει καλυφθεί είναι της 6ης Νοέμβρη.

·         Κάτω οι Νόμοι 4692 και 4763.



Διάβασέ το »