BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ για Επιλογή υποδιευθυντών:

 


Επιλογή υποδιευθυντών:

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς εκδόθηκε εγκύκλιος επιλογής νέων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων κατ’ εφαρμογή του νόμου 4823/2021, του νόμου δηλαδή της αξιολόγησης. Η διαδικασία έχει ξεκινήσει με την υποβολή φακέλων προσόντων των υποψηφίων που θα κριθούν από Συμβούλια Επιλογής –ανάλογα με αυτά που αξιολόγησαν και τους διευθυντές σχολικών μονάδων. Οι διευθυντές παράλληλα θα καταθέσουν γνωμοδοτική πρόταση για τους υποψήφιους.

Το προηγούμενο διάστημα είχε ανοίξει μία συζήτηση στα σχολεία, ότι στο θέμα των υποδιευθυντών με τον νέο νόμο αφαιρούνται αρμοδιότητες από τον Σύλλογο Διδασκόντων και δίνονται υπερεξουσίες στον Διευθυντή που θα τους ορίζει κλπ. Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκε και η σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, που διερωτάται γιατί το ΥΠΑΙΘ καθυστέρησε τη διαδικασία, αφού η θητεία των προηγούμενων υποδιευθυντών είχε λήξει το καλοκαίρι και απευθύνει κάλεσμα στους νέους διευθυντές να μην εφαρμόσουν τον νέο νόμο, που εκ των πραγμάτων θα καθυστερήσει τη διαδικασία και δημοκρατικά να καταθέσουν οι Σύλλογοι τις προτάσεις τους που θα επικυρωθούν από τα Συμβούλια.

Οι προηγούμενες λογικές αποσιωπούν και προσπερνούν ως μη γενόμενη, την πρόσφατη δήλωση του Υπουργού Παιδείας, ότι «ξεκινάμε την ατομική αξιολόγηση των στελεχών, με πρώτους τους υποδιευθυντές σχολικών μονάδων». Η ουσία της διαδικασίας νομίζουμε ότι βρίσκεται εκεί ακριβώς. Οι νέοι υποδιευθυντές θεωρούνται και θα είναι μέσα στα σχολεία τα στελέχη, που θα έχουν «αξιολογηθεί» με βάση τον φάκελο προσόντων, δεν θα είναι αξιολογητές, - όπως οι διευθυντές που κι αυτοί θεωρούνται «αξιολογημένοι-, και θα έχουν και διδακτικό ωράριο που και γι αυτό ενδεχομένως θα αξιολογηθούν ώστε να ολοκληρωθεί η αξιολόγησή τους. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται δεδομένα και παρακαταθήκες για την ατομική αξιολόγηση. Δημιουργείται ένα σώμα «μικρών» στελεχών, που δεν θα διεκπεραιώνει μόνο γραφειοκρατικές διοικητικές διαδικασίες –που αυτό γινόταν και μέχρι τώρα- αλλά για το σύστημα θα είναι ένα «αξιολογημένο» σώμα μάχιμων εκπαιδευτικών.

Σ αυτό το πλαίσιο η διαδικασία επιλογής υποδιευθυντών δεν είναι καθόλου αθώα, δεν είναι το βασικό ζήτημα ποιος θα γνωμοδοτήσει για την επιλογή τους αλλά το διακύβευμα είναι εάν θα «αξιολογηθούν» από τα Συμβούλια Επιλογής ή όχι. Με αυτή την έννοια είναι πολύ προβληματική έως και προβοκατόρικη η απεύθυνση της ΟΛΜΕ προς τους διευθυντές. Κατά τη γνώμη μας, η απεύθυνση θα πρέπει να είναι προς τους συναδέλφους.

  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ/ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΦΑΚΕΛΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
  • ΚΑΤΩ Ο ΝΟΜΟΣ 4823/21


Διάβασέ το »