BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

«Βγήκε, λοιπόν σεργιάνι, το χαφιεδότσουρμο»!

 


Για την περίπτωση του «λαγού» - διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Πειραιά

«Βγήκε, λοιπόν σεργιάνι, το χαφιεδότσουρμο»!

Σε μια εκτεταμένη επιστολή του προς τα σχολεία του Πειραιά, ο διευθυντής του 3ου γυμνασίου Πειραιά επιτίθεται στον πρόεδρο, σε συναγωνιστή μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά και σε συνάδελφο, μέλος της παράταξής μας, ο οποίος κάλεσε την ΕΛΜΕ την περίοδο των συλλόγων αυτοαξιολόγησης. Η επιστολή αποτελεί ένα παραλήρημα συστημικών, αντισυνδικαλιστικών και κρυπτοφασιστικών – αντικομμουνιστικών στερεότυπων. Είναι αστείο το γεγονός ότι οι θιασώτες των «καινοτομιών» και του «εκσυγχρονισμού» είναι ανίκανοι να διατυπώσουν έστω και μια πραγματική σκέψη και για το μόνο που είναι «ικανοί» είναι να αναπαράγουν ως απλοί παπαγάλοι, ως ρεπλίκες ανθρωπίνων όντων, τα ψεύδη και την αντιστροφή της πραγματικότητας, στην οποία επιδίδονται οι μηχανισμοί προπαγάνδας του συστήματος.

Είναι τέτοιο το μίσος του συγκεκριμένου προς τους εκπαιδευτικούς, που φτάνει στο σημείο να υπονοήσει ότι είναι τεμπέληδες οι εκπαιδευτικοί που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και τους περιφέρουν μέχρι τον Οκτώβρη για να τοποθετηθούν τότε σε σχολείο!

Και είναι τέτοια η υποκρισία του, που ανησυχεί και για τις «αδιέξοδες συνδικαλιστικές πρακτικές» κάποιος που για χρόνια είναι υποψήφιος σε καθόλα συστημική και πρώην κυβερνητική παράταξη, από αυτές που έχουν χρεωθεί όλη τη βρώμα και τη δυσωδία του εξευτελισμού του συνδικαλισμού στην ηγεσία της ΓΣΕΕ.

Όμως, δεν έχει καμία σημασία ούτε και αξία να ασχοληθούμε με τον συγκεκριμένο. Αυτό που έχει σημασία είναι το πολιτικό συμπέρασμα που εξάγεται για την περίοδο που διανύουμε:

·         Η επίθεση του συστήματος είναι σε πλήρη παρόξυνση.

·         Τα στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα συντρίβονται. Ωράρια καταργούνται, οι μισθοί πείνας είναι ο απόλυτος κανόνας, η εργοδοτική αυθαιρεσία και τρομοκρατία απλή καθημερινότητα.

·         Το δικαίωμα των παιδιών στις σπουδές δέχεται σοβαρό χτύπημα μέσω απανωτών άγρια ταξικών μέτρων (Τράπεζα Θεμάτων, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Μεταγυμνασιακή κατάρτιση) που θα αποκλείσουν από την εκπαιδευτική διαδικασία πολύ μεγάλο τμήμα των παιδιών του λαού.

·         Οι κατακτημένες ελευθερίες αναιρούνται μέσω της ποινικοποίησης των διαδηλώσεων, της απαγόρευσης της λειτουργίας των σωματείων και της απεργίας.

Αυτή την κόλαση την περιγράφουν με αηδιαστικό θράσος ως «κοινωνικό μετασχηματισμό» οι κολαούζοι του συστήματος. Αυτή την κόλαση οραματίζονται για το λαό και τα παιδιά του.

Σε αυτές τις συνθήκες, διάφοροι πρόθυμοι δηλώνουν «παρών» στο προσκλητήριο του συστήματος για εξεύρεση μισθοφόρων που θα κάνουν καθημερινή πραγματικότητα τη σφαγή των δικαιωμάτων των μαθητών, την κατηγοριοποίηση σχολείων, το πισωγύρισμα προς τον… κοινωνικό μετασχηματισμό του 1860. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και αυτό του διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Πειραιά. Στην προσαρμογή μας σε αυτή την κόλαση θα αξιολογηθούμε οι εκπαιδευτικοί, στην συνεισφορά τους σε αυτήν την κόλαση θα αξιολογηθούν τα στελέχη εκπαίδευσης! Μια κόλαση στην οποία σοβαρό μερίδιο θα έχει η αξιολόγηση και η «αυτονομία» που προωθεί του υπουργείο, υπό τα χειροκροτήματα των «σαν έτοιμων από καιρό» πρόθυμων.

Οσο κι αν σκούζουν τα παπαγαλάκια της απανθρωπιάς και της παλιανθρωπιάς του συστήματος, η αντίσταση των εργαζομένων και της νεολαίας θα δυναμώσει. Και θα σαρώσει όχι μόνο την επίθεση του συστήματος αλλά και όσους ονειρεύονται –με τη «συνεισφορά» τους- να χτίζουν καριέρες πάνω στο νεκροταφείο των δικαιωμάτων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Και όσο κι αν προσπαθούν να ξαναγράψουν την ιστορία, δεν θα τα καταφέρουν. Στη συλλογική μνήμη έχει κατοχυρωθεί ότι κουκουλοφόρος είναι αυτός που είναι υπαλληλικό προσωπικό των σφαγέων και αγωνιστής αυτός που υπερασπίζεται τη συλλογική δράση.




Να δυναμώσει η αντίσταση στην αξιολόγηση, την «αυτονομία» τους ταξικούς φραγμούς, την πειθάρχηση των εκπαιδευτικών – ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ



Διάβασέ το »

Κυβερνητικές εξαγγελίες για την ισοπέδωση δικαιωμάτων εκπαιδευτικών μαθητών!

 


Κυβέρνηση και υπουργείο επιβεβαιώνουν για ακόμα μια φορά ότι θα συνεχίζουν την επίθεση στα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών, όσο δεν βρίσκουν αντιστάσεις. Πριν λίγες μέρες άνοιξαν ένα νέο γύρο επίθεσης στην εκπαίδευση, με την ανακοίνωση ενός νέου  πολυνομοσχεδίου.

                Αφού παγίωσαν την τηλ-«εκπαίδευση» σε όλες τις περιπτώσεις μη λειτουργίας του σχολείου (χιόνια, καύσωνας, σεισμοί, πλημμύρες κτλ), αλλά και σαν όπλο για το χτύπημα των μαθητικών καταλήψεων. Αφού ψήφισαν και θα εφαρμόσουν από φέτος την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής που θα αποκλείσει δεκάδες χιλιάδες μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αφού επανέφεραν την κακόφημη Τράπεζα Θεμάτων σε όλες τις τάξεις του Λυκείου για να αποθαρρύνουν από νωρίς τους μαθητές.

Τώρα έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ με ένα νομοσχέδιο που βασικοί της άξονες αποτελούν η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αλλά και η «μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας».

                Ξέρουμε πολύ καλά ότι η «αυτονομία της σχολικής μονάδας», πίσω από τα λόγια, περί μεγαλύτερης ελευθερίας των εκπαιδευτικών, με τα οποία την ντύνουν, σημαίνει ένα πράγμα: την πλήρη απόσυρση του κράτους από το κόστος εκπαίδευσης των μαθητών, και την μεταβίβαση αυτής της αρμοδιότητας στους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες με τελικούς παραλήπτες τους γονείς. Άλλωστε και το πολλαπλό σύγγραμμα που ευαγγελίζονται θα σημαίνει την κατάργηση του σχολικού βιβλίου.

                Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τα πράγματα είναι καθαρά: προωθείται ένα σκληρό εντατικό και καθημερινό σύστημα αξιολόγησης και πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας παίρνει τον ρόλο του καθημερινού «από τα μέσα» αξιολογητή των εκπαιδευτικών για να επιβληθεί η συνεχής τρομοκράτηση του.  Μπαίνουν σε εφαρμογή οι Εσωτερικοί Κανονισμοί Λειτουργίας Σχολείων κι εγκαινιάζονται μια σειρά θεσμοί (μέντορες, συντονιστές τάξης κτλ) που επί της ουσίας ο ρόλος τους είναι να συμβάλουν στην ενίσχυση του αξιολογικού κλίματος μέσα στο σχολείο. Ο «κακώς αξιολογούμενος» θα οδηγείται σε υποχρεωτική επιμόρφωση, ενώ και για τους «δόκιμους εκπαιδευτικούς», ξανατίθεται ζήτημα μη μονιμοποίησης σε περίπτωση που κριθούν «ανεπαρκείς». Η όλη φιλοσοφία είναι η πλήρης ευθυγράμμιση των εκπαιδευτικών στις υποδείξεις του υπουργείου, αλλά και η συνεχής αμφισβήτηση του δικαιώματος στην μόνιμη και σταθερή δουλειά.

                Χτίζουν ένα σχολείο σκληρά ταξικό. Όπου δεν θα έχουν καμία θέση τα παιδιά από τις φτωχές λαϊκές οικογένειες. Με την νεοδιαφημιζόμενη «ανεστραμμένη τάξη» λένε ότι ο μαθητής θα μαθαίνει στο σπίτι με βιντεο-«μαθήματα», ενώ στην τάξη θα εξειδικεύει στο μάθημα. Στην ουσία αυτό θα πετάξει στην απέξω τους μαθητές που δεν έχουν καμία βοήθεια στο σπίτι, ενώ παράλληλα καθιερώνουν ακόμα περισσότερο την τηλεκπαίδευση.

                Το θράσος της κυβέρνησης και του υπουργείου να προχωράει σε ολομέτωπη επίθεση στην εκπαίδευση, της το έδωσαν απλόχερα οι συνδικαλιστικές ηγεσίες με την στάση τους. Με την παύση των αγώνων που κήρυξαν λόγω...πανδημίας. Με την αποδοχή και νομιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης όλο αυτό το διάστημα. Με την ακύρωση της απεργίας της 3ης Ιούνη. Αλλά και με το πρωτοφανές στην ιστορία του κινήματος της εξαίρεσης (!) από Γενική Απεργία κομματιού των συναδέλφων λόγω... πανελλαδικών, εφαρμόζοντας πρώτοι το νόμο για το «προσωπικό ασφαλείας» πριν καν ψηφιστεί!

                Δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα άλλο από αυτούς Δεν μπορούμε όμως και να σηκώσουμε τα χέρια απέναντι στον ομοβροντία επίθεσης που δεχόμαστε. Το υπουργείο ανακοινώνει νέο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση στο τέλος της σχολικής χρονιάς για να περιορίσει και άλλο τις αντιδράσεις. Μαζί με αυτό απολύει φέτος δια παντός συναδέλφους αναπληρωτές από ειδικότητες των μαθημάτων που κατήργησε (κοινωνιολόγοι, καλών τεχνών κτλ). Μονόδρομος για μας, για να προσπεράσουμε τις ηγεσίες που τρεις μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία θυμήθηκαν τους αναπληρωτές, που δεν θέλουν να δώσουν καμία μάχη, είναι να βρεθούμε άμεσα στα σωματεία μας. Να μην περάσουν τα σχέδια και το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Στο εχθρικό έδαφος που δημιουργεί ο νέος αντεργατικός νόμος και ο συμβιβασμός των συνδικαλιστικών ηγεσιών πρέπει να κινηθούμε με επιμονή, αποφασιστικότητα και να υλοποιούμε τις αποφάσεις που παίρνουμε.

Να γίνουν ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

·        ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

·        ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ. ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

·       
ΚΑΤΩ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ- ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/4763/4777



Διάβασέ το »