BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΘΗΛΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 


ΘΗΛΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 Δυο άξονες έχει η επίθεση της κυβέρνησης στην εκπαίδευση. Το χτύπημα στο δικαίωμα στην εκπαίδευση και την πλήρη υποταγή μαθητών κι εκπαιδευτικών. Ο πρώτος άξονας χρειάζεται τον δεύτερο για να υλοποιηθεί και ο δεύτερος είναι αναγκαίος γιατί υπάρχει ο πρώτος. Η εκπαίδευση για λίγους μπορεί να υλοποιηθεί μόνο από υποταγμένους.

Οι εσωτερικοί κανονισμοί είναι κομμάτι της αξιολόγησης. Υπάρχει ειδική αναφορά για να αξιολογηθεί κατά πόσο τηρείται ο εσωτερικός κανονισμός των σχολείων. Ταυτόχρονα η ύπαρξή τους βοηθάει στο να υλοποιείται η αξιολόγηση χωρίς αναταράξεις.

Δεν είναι απλή επανάληψη των νόμων και των εγκυκλίων που ρυθμίζουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Είναι ένα ασφυκτικό αντιδραστικό πλαίσιο ελέγχου κάθε στιγμή της σχολικής ζωής, των δράσεων και των απόψεων μαθητών και εκπαιδευτικών. Σβήνουν κάθε ίχνος ελευθερίας στα σχολεία. Προβλέπουν από την ευπρεπή εμφάνιση μέχρι τον τρόπο που πρέπει να συμπεριφέρονται όσοι βρίσκονται στο σχολείο. Στους προτεινόμενους από το υπουργείο κανονισμούς υπάρχει κανόνας που λέει ότι μετά την είσοδο του εκπαιδευτικού στην αίθουσα, δεν μπορεί να εισέρχεται σε αυτή αργοπορημένος μαθητής!

Οι εσωτερικοί κανονισμοί τσακίζουν την ελεύθερη έκφραση και δράση. Στο αυταρχικό και σκληρό περιβάλλον πρέπει να συνηθίσουν οι μαθητές, να υπακούνε χωρίς να διεκδικούν. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να παίξουν το ρόλο του χωροφύλακα. Απεργίες και καταλήψεις που διαταράσσουν την λειτουργία των σχολείων πρέπει να αποφεύγονται. Άλλωστε, θα προβλέπουν πότε και πώς θα γίνεται η τηλε-«εκπαίδευση», για το προσωπικό ασφαλείας.

Κάθε κανόνας τους πρέπει να τηρείται, κάθε φράση τους απαλλάσσει από τις ευθύνες του το υπουργείο και την κυβέρνηση και τις φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

Οι εσωτερικοί κανονισμοί είναι η θηλιά στον λαιμό εκπαιδευτικών και μαθητών. Η διαδικασία σύνταξης δεν είναι τυχαία. Πρέπει να επικυρωθούν στα πλαίσια των σχολικών συμβουλίων, με τη συμμετοχή των συλλόγων γονέων και των εκπροσώπων του Δήμου. Η διαδικασία συνδυάζεται με την περίφημη αυτονομία των σχολείων, δηλαδή την απαλλαγή της κυβέρνησης από την ευθύνη λειτουργίας τους και με την αξιολόγηση. Έτσι, κάθονται στο ίδιο τραπέζι αξιολογητές και αξιολογούμενοι για να δώσουν την συγκατάθεσή τους στη διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Η κυβέρνηση βιάζεται και προσπαθεί να τους προωθήσει ενώ τα σχολεία είναι κλειστά, μέσω τηλεσυσκέψεων.

Πρέπει να πάρουν καθαρή θέση όλοι, παρατάξεις, ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ και ΟΛΜΕ-ΔΟΕ.

·        Σε πρώτη φάση να καλέσουν τους εκπαιδευτικούς να απέχουν από τις τηλεδιασκέψεις.

·        Είναι κομμάτι της αξιολόγησης και δεν πρέπει να προχωρήσουν. Έτσι κι αλλιώς, η απόφαση για απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία σχετική με την αξιολόγηση έχει ψηφιστεί μαζικά.

·        Να καταγγείλουν την διαδικασία και τους εσωτερικούς κανονισμούς. Μα πάνω απ’ όλα πρέπει να αποφασίσουν οι εκπαιδευτικοί μέσα από γενικές συνελεύσεις.



Διάβασέ το »

Ζητάνε ηλεκτρονική καταγραφή ύλης για να νομιμοποιήσουν τις ανισότητες και τους αποκλεισμούς του φιάσκου της τηλε-«εκπαίδευσης»!


Ζητάνε ηλεκτρονική καταγραφή ύλης για να νομιμοποιήσουν τις ανισότητες και τους αποκλεισμούς του φιάσκου της τηλε-«εκπαίδευσης»!

Παρόλο που το ναυάγιο της τηλε-«εκπαίδευσης» είναι τόσο φανερό που ακόμα και παράγοντες του συστήματος το αναγνωρίζουν (δήλωση του υφυπουργού Παιδείας ότι «η τηλε-εκπαίδευση είναι σαν να κάνεις μάθημα σε τοίχο» και πλήθος δημοσιευμάτωνσε απολύτως συστημικά ΜΜΕ), το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση με την κρίσιμη βοήθεια της ΟΛΜΕ συνεχίζουν να προσπαθούν να την επιβάλλουν ως κανονική εκπαιδευτική διαδικασία. Γι΄ αυτό το Υπουργείο Παιδείας, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στα χρονικά της εκπαίδευσης στη χώρα μας, απαιτεί να καταγραφεί ηλεκτρονικά στο myschool η διδαχθείσα ύλη στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και στην Α΄ και Β΄ τάξη των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ!

Δεν πρόκειται για μια τυπική, υπηρεσιακού χαρακτήρα καταγραφή, αλλά για προώθηση της επίθεσης της κυβέρνησης στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με βασικούς στόχους :

·         Να νομιμοποιήσειτηντηλε «εκπαίδευση». Δηλαδή, να απογειώσει την ταξικότητα και τον αποκλεισμό από το σχολείο των μαθητών από τα φτωχά λαϊκά στρώματα. Ταυτόχρονα, να δικαιολογήσει και να επεκτείνει την πολιτική της αδιοριστίας και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

·         Να ξεκινήσει η επόμενη σχολική χρονιά με δεδομένο το ψέμα ότι όλα έγιναν κανονικά, ώστε να μην κάνουν αναπροσαρμογή της ύλης στις επόμενες τάξεις. Έτσι, θα δικαιολογήσει τη βάρβαρη ταξική πολιτική της, ρίχνοντας την ευθύνη ξανά σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τις «αδυναμίες» που εμφανίζουν οι πρώτοι.

·         Να εμπεδώσει τον κεντρικό ηλεκτρονικό έλεγχο κάθε πτυχής της σχολικής ζωής.Και η διαδικασία αυτή θα είναι μόνο η αρχή. Ποιος αμφιβάλλει ότι αύριο δεν θα ζητηθεί η ηλεκτρονική καταγραφή των τεστ, των διαγωνισμάτων κ.α. σε απόλυτη σύνδεση με την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών;

·         Δεν μπορεί, τέλος, να αποκλειστεί και το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση την ψεύτικη εικόνα ότι «όλα είναι καλά», για να υπαναχωρήσει από την αρχική διαρροή πως δεν θα γίνουν εξετάσεις φέτος και να τις πραγματοποιήσει με την τράπεζα θεμάτων για την Α΄Λυκείου. Τις πραγματικές προθέσεις της για το τσάκισμα του δικαιώματος του λαού και των παιδιών τουστις σπουδές τις έκανε ήδη φανερές με τα εκτρώματα που ψήφισε όλο το προηγούμενο διάστημα. Με την ελάχιστη μείωση της ύλης των πανελλαδικών για τους μαθητές της φετινής Γ΄Λυκείου και την εφαρμογή της βάσης εισαγωγής-κόφτη, που θα μειώσει τους εισακτέους στα πανεπιστήμια περίπου κατά 30 %.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά, για την ηλεκτρονική καταγραφήη ΟΛΜΕ λάμπει με την απουσία της και η σιωπή της για το θέμα είναι εκκωφαντική! Έχουν περάσει τόσες μέρες και ούτε λέξη, συναινώντας, ουσιαστικά,  στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής καταγραφής της ύλης. Οι δυνάμεις του πρώην και νυν κυβερνητικού συνδικαλισμού, ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ αλλά και το ΠΑΜΕ συνεχίζουν να βάζουν «πλάτη» στην κυβέρνηση για την εμπέδωση της κακόφημης τηλε-«εκπαίδευσης», ενώ και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί.

Οι  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ καλούμε τα σωματεία να πάψουν να «σφυρίζουν αδιάφορα» και να πάρουν θέση. Να μην αναγνωρίσουν την τηλε «εκπαίδευση» ως κανονική εκπαιδευτική διαδικασία.  Να καλέσουν τους συναδέλφουςνα καταθέσουν μόνο την ύλη που διδάχθηκε δια ζώσης, να μην καταθέσουν ύλη τηλε «εκπαίδευσης» και να δηλώσουν ως αιτιολογικό :

 

"Αδυνατώ να υπογράψω ως διδαχθείσα την ύλη που πραγματευθήκαμε κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς η διαδικασία δεν εξασφαλίζει την καθολική και ισότιμη συμμετοχή των μαθητών σε αυτήν. Ενδεχόμενη δήλωση της ύλης πουπραγματευθήκαμε κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως διδαχθείσα θα σήμαινε παράκαμψη καιαποδοχή των παραπάνω προβλημάτων".

· ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΥΛΗΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

· ΟΧΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ

· ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ - ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/ 4763

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ


Διάβασέ το »