Τα σχολεία ανοίγουν όπως έκλεισαν!
Εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν είναι
πειραματόζωα
Αντίθετα, η πανδημία της δίνει ευκαιρία να περάσει με άνεση
ό,τι θέλει. Δεν προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς και προχωράει ακάθεκτη με την ΕΒΕ
και την Τράπεζα θεμάτων. Η εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης δεν επιτρέπει
την προστασία της υγείας μαθητών κι εκπαιδευτικών.
Τα σχολεία είναι κι αυτά εκκολαπτήρια του κορονοϊού.
Αποστάσεις και καθαρισμός δεν υπάρχει. Τα διάφορα πρωτόκολλα ουσιαστικά δεν
εφαρμόζονται γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα. Οι μαθητές κι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούνται
ως πειραματόζωα στο μεγάλο πείραμα για ανοσία αγέλης.
Πριν το κλείσιμο για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, η
υπουργός και τα στελέχη του υπουργείου δήλωναν με κάθε ευκαιρία πως τα σχολεία
θα ανοίξουν κανονικά. Βλέποντας, τα κρούσματα να αυξάνονται, πριν ξεφύγουν
εντελώς τα νούμερα και γίνουν απαγορευτικά και μη διαχειρίσιμα, η υπουργός έσπευσε
να ανακοινώσει τις αποφάσεις της. Σε αυτή τη φάση, δεν επιλέγει την
τηλ«εκπαίδευση», όχι κυρίως για τεχνικούς λόγους που είναι υπαρκτοί, αλλά γιατί
το κλείσιμο των σχολείων θα σήμαινε πως η διαχείριση της πανδημίας δεν απέδωσε
αλλά και γιατί οι νόμοι της εφαρμόζονται σε ανοιχτά σχολεία. Επομένως τα
σχολεία ανοίγουν για να εφαρμοστεί η πολιτική της. Το δίλημμα δια ζώσης ή τηλ«εκπαίδευση»
δεν έχει για την κυβέρνηση παιδαγωγικό χαρακτήρα. Κάθε φορά επιλέγει αυτό που
τη βολεύει.
Σε ότι αφορά στην τηλ«εκπαίδευση» αποδεικνύεται πως είναι ένα
αντιδραστικό πολυεργαλείο. Η δήλωση Γεραπετρίτη πως «εάν για κάποιες ημέρες δεν μπορεί ένας δάσκαλος να βρεθεί στην
τάξη με φυσική παρουσία, τότε να λειτουργήσει η τηλ«εκπαίδευση»
σημαίνει πολύ απλά πως η αναρρωτική άδεια συνοδεύεται με εργασία.
Τα σχολεία ανοίγουν αλλά για πόσο θα παραμείνουν ανοιχτά; Το
σίγουρο είναι πως είμαστε αντιμέτωποι με την πανδημία που θερίζει ζωές και την
κυβέρνηση που θερίζει δικαιώματα.
Ο αγώνας για μέτρα για την προστασία της υγείας μας και η πάλη για την
ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής πάνε μαζί.