BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: Το τσίρκο της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης συνεχίζεται!

 


Το τσίρκο της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης συνεχίζεται

Να μην γίνει webex ούτε σε κατειλημμένα σχολεία ούτε σε κλειστά λόγων καιρικών συνθηκών. Στα κλειστά σχολεία, η εκπαιδευτική διαδικασία απλώς διακόπτεται

Ο απολογισμός της λεγόμενης τηλε-«εκπαίδευσης» έχει γίνει στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους. Και είναι εκκωφαντικός! Οι οδυνηρές συνέπειες στους μαθητές –ειδικά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων-, τα γνωστικά κενά και η συνολική διαλυτική κατάσταση που δημιουργήθηκε είναι πράγματα που, πια, ούτε οι πιο φανατικοί οπαδοί της διαδικασίας αυτής δεν τολμούν να αρνηθούν.

Η αποδοχή της τηλε-«εκπαίδευσης» από τα συνδικαλιστικά όργανα ως κανονικής εκπαιδευτικής διαδικασίας (μέσω της αποδοχής του προχωρήματος της ύλης και της καταγραφής απουσιών) αποθράσυνε την κυβερνητική επίθεση. Μια αποθράσυνση που φάνηκε με τη χρησιμοποίησή της ως τον πρώτο (πριν τα ΜΑΤ και τους εισαγγελείς) μηχανισμό καταστολής των μαθητικών κινητοποιήσεων. Οι υποτιθέμενες (κουτσές) κριτικές συνδικαλιστικών οργάνων σε δευτερεύοντα ζητήματα θωράκισαν παραπέρα την κυβερνητική επίθεση. Ολοι καταλαβαίνουμε πως, ό,τι και «τεχνική συμμόρφωση» του υπουργείου γίνει για τα προσωπικά δεδομένα, η διαδικασία είναι υπό τον απόλυτο κεντρικό κρατικό έλεγχο. Και πως τα voucher φτηνής εξαγοράς των εκπαιδευτικών δεν είναι παρά ο ελιγμός του υπουργείου για να πει «τώρα έχετε εξοπλισμό – συνεργήστε στο έγκλημα».

Αλλωστε, η τηλε-«εκπαίδευση» είναι μια ταξική διαδικασία που αποκλείει φτωχούς μαθητές όχι μόνο (και όχι βασικά) γιατί «δεν έχουν τον εξοπλισμό». Αλλά γιατί οι συνολικά δύσκολες συνθήκες ζωής στα σπίτια τους (το στρίμωγμα σε λίγα τετραγωνικά, η έλλειψη θέρμανσης, η έλλειψη ηρεμίας και ησυχίας λόγω σοβαρών βιοποριστικών προβλημάτων) οξύνει την απόρριψή τους και την ανισότητα.

Τώρα, τι κι αν ο χιονιάς κλείνει τα σχολεία; Η κυβέρνηση «συνεχίζει κανονικά» μέσω του τσίρκου της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης. Η «ύλη θα προχωράει κανονικά», οι «απουσίες θα μπαίνουν κανονικά» και οι μαθητές θα πλησιάζουν όλο και περισσότερο προς το τέλος της σολικής χρονιάς για να σφαγιαστούν με… κανονικότητα από την Τράπεζα Θεμάτων της υπέρογκης ύλης και τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

·        Τα σωματεία ΤΩΡΑ πρέπει να καλέσουν τον κλάδο να μην συμμετέχει στο έγκλημα. Να μην γίνει webex σε κλειστά σχολεία. Να μην συνεργήσουμε στη σφαγή των μαθητών.

·        Όχι στην επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» - τηλε-διάλυσης – τηλε-απόρριψης είτε σε σχολεία υπό κατάληψη είτε σε κλειστά για άλλους λόγους σχολεία. Ούτε η ύλη προχωράει – ούτε «απόντες» καταγράφονται σε μια… απούσα διαδικασία.

·        Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

·        Αμεση δραστική μείωση της ύλης σε ΟΛΕΣ τις τάξεις.

·        Μέτρα προστασίας από την πανδημία στα σχολεία.

·         Κοινοί αγώνες εκπαιδευτικών - μαθητών – γονιών.



Διάβασέ το »

ΑΚΕ: Το Δ.Σ. του Συλλ.Δ&Ν Σάμου να καλέσει τρίωρη στάση εργασίας, Δευτέρα 24/1 και να καλέσει στη συγκέντρωση 11πμ στην πλατεία Καρλοβάσου!

 


Το πολυεργαλείο της τηλεκπαίδευσης στην υπηρεσία της καταστρατήγησης εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων εκπαιδευτικών και μαθητών

Τα σχολεία υπολειτουργούν μόνιμα  από τα πάγια κενά που δεν έχουν ακόμα καλυφθεί και  από τα πολύ περισσότερα κενά λόγω πανδημίας. Καθημερινά ολόκληρα τμήματα δεν κάνουν μαθήματα γιατί τρέχουν να κάνουν διαγνωστικά τεστ ενώ δεκάδες παιδιά νοσούν. Το ΥΠΑΙΘ  παριστάνει ότι δεν ξέρει τίποτε για όλα αυτά και καθημερινά βομβαρδίζει με ψέματα ότι «τα σχολεία λειτουργούν κανονικά» , ενώ προσλαμβάνει συναδέλφους τρίμηνων συμβάσεων για κάθε χρήση κι όχι μόνο για κάλυψη των αδειών λόγω covid, προωθώντας παραπέρα  τις ελαστικές  σχέσεις εργασίας στην εκπαίδευση.

Τώρα που τα σχολεία κλείνουν λόγω καιρού το ΥΠΑΙΘ απαιτεί να γίνει τηλε-«εκπαίδευση» για «να μην χαθούν μαθήματα»! Η υποκρισία ξεχειλίζει! Στην πραγματικότητα συνεχίζει στην ίδια γραμμή της ψεύτικης «κανονικότητας» αλλά έχει ακόμα πιο αντιδραστικούς στόχους: Η ύλη να «προχωράει κανονικά» (δηλαδή να γράφεται ότι «διδάχθηκε») για να πάει τους μαθητές στο σφαγείο της Τράπεζας Θεμάτων, στην ΕΒΕ και στις άλλες εξετάσεις φορτωμένους με όλες τις προδιαγραφές της «αποτυχίας».

Οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε υποχρεωμένοι –ούτε από το νόμο!- να διαθέτουμε δικό μας εξοπλισμό και να κάνουμε τηλε- «εκπαίδευση» από τα σπίτια μας. Πολύ περισσότερο δεν θέλουμε και δεν πρόκειται να συνεργήσουμε στην αντιδραστική επιχείρηση του ΥΠΑΙΘ ενάντια στους μαθητές μας. Δεν δεχόμαστε να αξιοποιηθεί η ευκαιρία της κακοκαιρίας για να μπει μπροστά ξανά το αντιδραστικό εργαλείο της τηλε-«εκπαίδευσης», που ήδη επιχειρείται να χρησιμοποιηθεί για να παίξουμε το ρόλο του απεργοσπάστη και του καταδότη, «σπάζοντας» τις μαθητικές καταλήψεις.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους:

Ø  Δεν κάνουμε τηλε-«εκπαίδευση» με αφορμή και πρόσχημα το χιονιά!

Ø  Δεν κάνουμε «τηλε-«εκπαίδευση» στα κατειλημμένα σχολεία.

Ø  Στηρίζουμε τον αγώνα των μαθητών- Είναι και δικός μας αγώνας!

Ø  Μικρές τάξεις-μόνιμο προσωπικό καθαριότητας σε όλα τα σχολεία-Δωρεάν διαγνωστικά τεστ για όλους –άδειες σε εκπαιδευτικούς και γονείς

Ø  Ανατροπή της αξιολόγησης

Ø  Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η ΕΒΕ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών να καλέσει σε στάση εργασίας, μαζί με την ΕΛΜΕ που έχει κηρύξει ήδη, ώστε να μπορέσουν οι συνάδελφοι να συμμετέχουν στη συγκέντρωση τη Δευτέρα 24/1, στις 11πμ στην πλατεία Καρλοβάσου μαζί με τους αγωνιζόμενους μαθητές. 



Διάβασέ το »