BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ επίθεση της ΤΗΛ-«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

 

ΟΧΙ ΣΤΗΝ επίθεση της ΤΗΛ-«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Κλειστό σχολείο σημαίνει κλειστό σχολείο

Πριν ανακοινωθεί επίσημα από τις περιφέρειες το κλείσιμο των σχολείων λόγω κακοκαιρίας, πριν πέσουν οι πρώτες νιφάδες του χιονιού, ήρθαν οι οδηγίες (Κυριακή!) και το ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης της  Δευτέρας.

Είναι φανερό πως η κυβέρνηση θέλει να μονιμοποιήσει την λεγόμενη τηλεκπαίδευση ως εκπαιδευτική διαδικασία, γιατί αποδείχτηκε πολύτιμος ιμάντας προώθησης της πολιτικής της.

Ø  Χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται ενάντια στους αγώνες των μαθητών.

Ø  Κάνει την εκπαίδευση ακόμα πιο ταξική.

Ø  Εισάγει την εργασία κατά τη διάρκεια της άδειας ή της αργίας.

Ø  Με το σλόγκαν «καμιά ώρα χαμένη» νομιμοποιεί την υπέρογκη και δυσνόητη ύλη, που πρέπει να ζητάμε να μειωθεί.

Ø  Δημιουργεί την εντύπωση πως μπορεί να υπάρχει εκπαίδευση χωρίς σχολεία κι εκπαιδευτικούς.

Ø  Καταστρέφει τις σχέσεις μαθητών, εκπαιδευτικών, γονιών.

Ø  Διαλύει και αποσυγκροτεί τους μαθητές.

Τα αποτελέσματα της τα ζούμε κάθε μέρα. Η τηλεκπαίδευση χτύπησε σαν πανδημία απόσπασης και αποσυγκρότησης. Σχεδόν διέλυσε μαθησιακά και κοινωνικά μια μαθητική γενιά. Γι’ αυτό την απεχθάνονται μαθητές και γονείς. Δεν προσφέρει τίποτα και σε κανέναν μαθητή, μόνο ζημιώνει. Αποτελεί μια άνιση, τοξική και ταξική διαδικασία: πόσο ίσες είναι οι δυνατότητες ανάμεσα σε μαθητή, που ζει σε δικό του δωμάτιο, έχει οικογενειακή ηρεμία, έχει δικό του εξοπλισμό με έναν άλλο μαθητή που μένει με γονείς και αδέλφια σε σπίτι πενήντα τετραγωνικών, με απλήρωτους λογαριασμούς ή με ανέργους γονείς; Ταυτόχρονα αποτελεί μια μεταφορά «του σχολείου στο σπίτι» με ό,τι αυτό σημαίνει: κόστος εξοπλισμού, ρεύμα, θέρμανση κλπ.

Απαιτούν να έχουμε ως γονείς, εκπαιδευτικοί ή μαθητές ηλεκτρονικό εξοπλισμό, θέρμανση και ξεχωριστά δωμάτια στα σπίτια, όταν μας λείπουν τα στοιχειώδη. Μας θέλει σκυφτούς και υπάκουους για να διδάσκουμε υποταγή.

Ως Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών παραμένουμε αταλάντευτα εχθροί της τηλεκπαίδευσης. Δεν συμμετέχουμε, δεν την νομιμοποιούμε. Παλεύουμε για  την κατάργησή της.

Καλούμε τα ΔΣ των ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ να πάρουν αποφάσεις κατά της τηλεκπαίδευσης και να καλέσουν τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να μην συμμετέχουν. Καλούμε τους συναδέλφους να μην κάνουν τηλεκπαίδευση.

Κλειστά σχολεία = κλειστά σχολεία

Να μειωθεί η έτσι κι αλλιώς υπέρογκη ύλη



Διάβασέ το »

ΑΚΕ: ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

 


ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

Με ελπιδοφόρα συμμετοχή και διάθεση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου η έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου, με θέμα την ατομική αξιολόγηση και τις ενέργειες του σωματείου για το επόμενο διάστημα. Τη συζήτηση παρακολούθησαν περίπου 50 συνάδελφοι, γεγονός που αποδεικνύει την ανησυχία και τον αναβρασμό που επικρατεί στην εκπαίδευση, αλλά και την εμπιστοσύνη των συναδέλφων στις συλλογικές διαδικασίες. Η ατομική αξιολόγηση σωστά έχει προκαλέσει την οργή της συντριπτικής πλειοψηφίας του κλάδου, αφού όλοι αντιλαμβάνονται πως στοχεύει στον εκβιασμό ενός ευάλωτου κομματιού των εκπαιδευτικών, όπως είναι οι νεοδιόριστοι, προκειμένου να εμπεδωθεί η κουλτούρα για την εφαρμογή της αξιολόγησης, το άνισο και ταξικό σχολείο, η πειθάρχηση και η τρομοκρατία των εκπαιδευτικών και το κρίσιμο ζήτημα της αμφισβήτησης της μόνιμης και σταθερής δουλειάς.

Ως Αγωνιστικές Κινήσεις τοποθετηθήκαμε για την ανάγκη οργάνωσης κεντρικού απεργιακού αγώνα  απέναντι σ’ αυτό το κρίσιμο σημείο της επίθεσης του Υπουργείου. Όλο το προηγούμενο διάστημα οι ομοσπονδίες έδειξαν με τη στάση τους πως όχι μόνο δεν ανταπεξέρχονται στις ανάγκες της περιόδου, αλλά η ένοχη σιωπή και ανοχή τους όλο το τελευταίο διάστημα, η ευθυγράμμισή τους με την κυβερνητική πολιτική, έδωσαν χώρο στην κυβέρνηση να βαθαίνει την επίθεση στον χώρο της εκπαίδευσης όλο και περισσότερο. Η μόνη διέξοδος, λοιπόν, για εμάς αυτήν την περίοδο βρίσκεται στις μαζικές γενικές συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων, στις αποφάσεις για απεργίες και διαδηλώσεις, στη σύνδεσή μας στον αγώνα με τους γονείς και τους μαθητές, στη δημιουργία επιτροπών αγώνα από συναδέλφους που θα οργανώνουν, θα συντονίζουν και θα εξασφαλίζουν την υλοποίηση των αποφάσεων των συνελεύσεων.

Οι άλλες τρεις δυνάμεις του σωματείου (Ενωτική, ΑΣΕ και Ανεξάρτητη Επικοινωνία) κατέθεσαν μια πρόταση, που συγκλίνει με την απόφαση της ΔΟΕ και αποτελεί μια ακόμα απόφαση υπεκφυγής και μη πάλης. Απεργία-αποχή, κυλιόμενες στάσεις εργασίας, παράσταση διαμαρτυρίας στις διευθύνσεις, συναντήσεις με τους σχολικούς συμβούλους(!!!)  και μια 24ωρη απεργία που για άλλη μια φορά δε θέτει το ζήτημα της αξιολόγησης ως το κεντρικό ζήτημα πάλης αυτής  της περιόδου, υποτιμώντας μ’ αυτόν τον τρόπο την ισχύ και τη συσπείρωση που δημιουργεί το αίτημα για ανατροπή του πλαισίου της αξιολόγησης. Η απεργία- αποχή που οδηγεί σε ατομική στάση του αξιολογούμενου και οι κυλιόμενες στάσεις εργασίας αυτήν την περίοδο δεν μπορούν να αναδεικνύονται ως το βασικό εργαλείο πάλης, γιατί οδηγούν στο να απομονώνονται οι εκπαιδευτικοί, να εγκαταλείπονται οι νεοδιόριστοι μόνοι τους να αντιμετωπίσουν τους αξιολογητές και τελικά να επικρατήσει απογοήτευση και εφαρμογή  της αξιολόγησης.

Ιδιαίτερα ελπιδοφόρο, επίσης, ήταν πως, αν και ως Αγωνιστικές Κινήσεις καταθέσαμε διαφορετική πρόταση από τους υπόλοιπους που ταυτίζονταν πλήρως με τις προτάσεις της ΔΟΕ και ενώ έγινε συγκεκριμένη προσπάθεια από τις υπόλοιπες δυνάμεις να υπάρξει σύγχυση ως προς το τι λέμε κι αν μπορεί να υλοποιηθεί, ένα πολύ σημαντικό ποσοστό (14 έναντι 27) στήριξε την πρόταση μας δείχνοντας τη διάθεση του για ανυποχώρητο απεργιακό αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.

Συνάδελφοι/-ίσσες, η περίοδος είναι κρίσιμη και επιβάλλει την ενεργή συμμετοχή μας στις διαδικασίες του σωματείου.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ



Διάβασέ το »