ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ ΓΕΛ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ
Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΚΥΝΙΚΑ
Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας
συνεχίζει να εφορμά με την καθημερινή αποστολή εγγράφων και στόχο τη
νομιμοποίηση της λεγόμενης τηλε-εκπαίδευσης ενώ κρατά τα σχολεία ερμητικά
κλειστά. Ως συνέχεια της «ενθάρρυνσης» των εκπαιδευτικών να βάλουν
τηλεδιαγωνίσματα, σήμερα ζητά να καταχωρηθεί ηλεκτρονικά και μέχρι αύριο η ύλη
που έχει διδαχθεί στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Για ποια ύλη μιλάνε και πώς απαντούμε
οι εκπαιδευτικοί σ αυτό;
Καταρχάς τις τελευταίες μέρες και με
αφορμή την τηλεαξιολόγηση, ένα μεγάλο μέρος του κλάδου εκφράζει τη δυσαρέσκεια
και το θυμό του καθώς βιώνει με το πέρασμα των ημερών τα προβλήματα και το
αδιέξοδο της διαδικασίας.
Πληθαίνουν όχι μόνο οι τεχνικές
δυσκολίες και η κόπωση αλλά αποκαλύπτονται μπρος στα μάτια μας τα δράματα που
βιώνουν οι μαθητές μας πίσω από τις κλειστές κάμερες, (νόσηση των ιδίων και
νοσηλεία συγγενών τους, απώλειες, ανεργία, σπίτια και όχι παλάτια, με τον έναν
πάνω στον άλλον, εγκλεισμός…).
Μέσα σ αυτό το κλίμα η προσπάθεια του
Υπουργείου να βαφτίσει το κρέας ψάρι, να παρουσιάσει ως κανονικότητα την
παρωδία μας προκαλεί, μας εξοργίζει, μας καλούν να σταθούμε με ανήθικο –θα
τολμούσαμε να πούμε- τρόπο απέναντι στους μαθητές μας και το δικαίωμα τους στις
σπουδές.
Και ως συνέχεια του προηγούμενου να
δηλώσουμε και πόσο προχωρήσαμε στην ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων.
Την ίδια μέρα που η Υπουργός δηλώνει ότι θα μειωθούν οι θέσεις των εισακτέων με
τη θέσπιση βάσης εισαγωγής από το 2021, τώρα που ακόμη και μέσα στην πανδημία
όχι μόνο δεν σκέφτονται να μειώσουν την ύλη αλλά χρησιμοποιώντας εμάς ως
νεροκουβαλητές τους ετοιμάζουν λαιμητόμο για τους υποψήφιους. Ας μην
ξεγελαστούμε από την περσινή χρονιά. Η μείωση της ύλης έγινε όταν η εξ
αποστάσεως δεν ήταν υποχρεωτική.
Εμείς λοιπόν θα απαντήσουμε όπως του
αξίζει του Υπουργείου και όπως οφείλουμε απέναντι στους εαυτούς μας και τους μαθητές μας
-ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
-ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
- ΚΑΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΗΛΕΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
-ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΥΛΗΣ ΚΑΙ
ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ
-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ