BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Κάλεσμα σε ανοιχτή συζήτηση Παρασκευή 17/3

Και επειδή δικαιολογημένα μας ανησυχεί το μέλλον που ετοιμάζουν για  μας το σύστημα και η κυβέρνησή του,      
να αλλάξουμε αυτό που μας σερβίρουν ως κίνημα!
Με την καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Σάμου της 17/3/17 σε βάρος των Τ. Διαμαντίδη και Δ. Γρυδάκη -που προστίθεται στις πολλές άλλες ανάλογες και παρόμοιες περιπτώσεις διώξεων και τρομοκρατίας σε όλη την Ελλάδα στους χώρους της Εκπαίδευσης αλλά όχι μόνο σε αυτούς- δίνεται ένα ακόμα σήμα για τις κατευθύνσεις του συστήματος και της κυβέρνησης του. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα  μπορεί κανείς να εμφανιστεί ως «αιφνιδιασμένος» από την απόφαση αυτή, αν λάβει υπόψη του το πλήθος των διώξεων που εξελίσσονται και βέβαια την ίδια την επίθεση ενάντια στο λαό που πρόκειται να γνωρίσει νέα ένταση με τα μέτρα της υπό κατάληξη δεύτερης αξιολόγησης.
Στην εκπαίδευση βιώνουμε ήδη την εφαρμογή μέτρων «χαμηλής έντασης» με σαλαμωτό τρόπο (αύξηση ωραρίου στην Αβάθμια, «μαθητεία», χαρακτηρισμός φοίτησης στη μέση της χρονιάς στα ΕΠΑΛ, «θεματική βδομάδα» και «δημιουργικές εργασίες») ενώ παράλληλα η κυβέρνηση ετοιμάζει μια καθολική επίθεση σε μαθητές μέσω του «νέου λυκείου» και σε εκπαιδευτικούς μέσω της αξιολόγησης, υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Υλοποιώντας δηλαδή την πολιτική εμπέδωσης της αδιοριστίας, του ακόμα μεγαλύτερου χτυπήματος των εργασιακών δικαιωμάτων. Υλοποιώντας την πολιτική της «εξατομικευμένης»  εκπαίδευσης στην οποία οι ευθύνες «ανήκουν» σε μαθητές –εκπαιδευτικούς και η υπερένταση των ταξικών φραγμών θα εμφανίζεται ως μια «αντικειμενική» κατάσταση.
Απέναντι ωστόσο σε αυτήν την πολιτική όχι μόνο δεν γίνεται προσπάθεια να υψωθούν αντιστάσεις και διεκδικήσεις αλλά αντίθετα ξεδιπλώνεται σε όλο της το μεγαλείο η… συνηγορία της αστικής-ρεφορμιστικής γραμμής που κυριαρχεί στις Ομοσπονδίες και στα σωματεία. Αυτό που συνέβηκε στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου η ΟΛΜΕ συγκάλεσε ΓΣ προέδρων στις 18/2/17 για να καταλήξει στην … απόσυρση του αιτήματος απόσυρσης των εγκυκλίων για τις δημιουργικές εργασίες και τη θεματική εβδομάδα είναι ίσως το πιο εκρηκτικό δείγμα της χρεωκοπίας της πολιτικής γραμμής που κυριαρχεί στους χώρους της Εκπαίδευσης! Μιας γραμμής στην οποία βέβαια πρωτοστατούν ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ που δεν φείδονται ανοιχτών και επαναλαμβανόμενων επαίνων στην κυβερνητική πολιτική! Μιας γραμμής στην οποία συμβάλλει αποφασιστικά  το ΠΑΜΕ με εποικοδομητικές παρεμβάσεις στα κυβερνητικά μέτρα (όπως σε αυτό της θεματικής εβδομάδας), με θέση άρνησης σε απεργιακό αγώνα τον οποίο παραπέμπουν στους εργατοπατέρες των ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ. Μιας γραμμής που παράγει σύγχυση και παράλυση σε όλο τον κλάδο όπως πολύ χαρακτηριστικά έδειξε και η απόφαση της Δημοκρατικής Συσπείρωσης και του ΠΑΜΕ να ακυρώσουν (με την ψήφο και της ΔΑΚΕ)  την κινητοποίηση της ΕΛΜΕ Σάμου που το ΔΣ είχε αποφασίσει από τις 3/3 για τις 18/3! Μια κινητοποίηση για την οποία είχε ήδη γίνει ενημέρωση σε σχολεία από το προεδρείο του ΔΣ! Μια κινητοποίηση που αφορούσε στην ανάδειξη του ζητήματος των αναπληρωτών-αδιοριστίας  και την καταψήφισαν από την πρώτη στιγμή Ανεξάρτητη Επικοινωνία και ΠΑΜΕ   στο ΔΣ των δασκάλων-νηπιαγωγών, όταν μάλιστα στην Αβάθμια είναι περίπου 4πλάσιοι οι αναπληρωτές από τους μόνιμους Εκπαιδευτικούς!  
Η επίθεση είναι παρούσα στην ημερήσια διάταξη. Σύντομα θα πάρει και χαρακτηριστικά ποιοτικής κλιμάκωσης. Οι αστικές και ρεφορμιστικές ηγεσίες που ελέγχουν όχι μόνο τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών αλλά και των υπόλοιπων εργαζομένων ούτε θέλουν ούτε μπορούν να παίξουν ρόλο οργάνωσης των αγώνων
Είναι συνεπώς επιτακτική ανάγκη να συζητήσουμε ξανά και «από την αρχή».
·        Με ποιο περιεχόμενο τα σωματεία θα γίνουν… σωματεία και όχι σφραγίδες υποταγής και παραίτησης;
·        Ποια (πρέπει να) είναι η στάση τους απέναντι  στο κράτος, ποια είναι η πραγματική ευθύνη τους απέναντι στην πολιτική του συστήματος και της κυβέρνησης του;
·        Τι στα αλήθεια είναι αγώνας, αντίσταση και διεκδίκηση, με ποιους στόχους μπορούν να συγκροτηθούν και να αναπτυχθούν ;
Ανοιχτή συζήτηση Παρασκευή 24 Μάρτη 6.30μμ
στο Πανεπιστήμιο (Εμπορική) Καρλόβασι
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

http://agkiniseissamou.blogspot.gr