BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Η αξιολόγηση εντός των τειχών


Η αξιολόγηση εντός των τειχών
  Στις 14/11, στα νηπιαγωγεία, λάβαμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από την νέα συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου για τους νηπιαγωγούς. Αυτό το μήνυμα ήρθε απλώς να επιβεβαιώσει την θέση που έχουμε διατυπώσει πολλές φορές και στα κείμενα μας αλλά και σε συνελεύσεις και συζητήσεις με συναδέλφους.
  Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου ήρθαν για να συνεχίσουν τν μισοτελειωμένη δουλειά των σχολικών συμβούλων. Να εφαρμόσουν, δηλαδή, την αξιολόγηση στα σχολεία, που διακαώς επιθυμούν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών. Να κατηγοριοποιήσουν εκπαιδευτικούς και σχολεία και ίσως επιτέλους να ξεμπερδέψουν και με πολλούς,  κρίνοντας τους ακατάλληλους.
  Η συντονίστρια, λοιπόν, δεν παραλείπει να μας… υπενθυμίσει το νέο μας ωράριο και να μας ενημερώσει για τα καθήκοντα μας… σύμφωνα πάντα με το νέο πρόγραμμα σπουδών και με το νόμο για τις νέες δομές στην εκπαίδευση. Διατάξεις, δηλαδή, για τις οποίες πολλοί σύλλογοι έχουν πάρει αποφάσεις  εναντίον τους. Συνεχίζει για την ανάγκη της επιμόρφωσης μας, για συναντήσεις απογευματινές , εκτός ωραρίου, με γονείς, αλλά και με μια σειρά από εκπαιδευτικούς προγραμματισμούς( τριμηνιαίο ή ετήσιο) και αποτιμήσεις στο τέλος κάθε τριμήνου και στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Δηλαδή, προβάλλει και απαιτεί στα πλαίσια της πολιτικής του συστήματος και της κυβέρνησης του, νέα βήματα εντατικοποίησης  της δουλειάς μας, νέα χτυπήματα στο ωράριο και τα εργασιακά μας δικαιώματα.
  Συνάδελφοι, δεν πρέπει να υπάρχει καμία αυταπάτη για τον ρόλο που έρχονται να επιτελέσουν οι συντονιστές. Ανεξάρτητα από το πρόσωπο που καλείται να αναλάβει  κάθε φορά και σε κάθε τόπο αυτόν τον ρόλο, έρχεται να αποτελέσει το μακρύ χέρι της κυβέρνησης μέσα στα σχολεία. Να τρομοκρατήσει και να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς στα σχέδια της κυβέρνησης. Να μην έχουμε καμία αυταπάτη για τον ρόλο της ίδιας της αξιολόγησης. ΔΕΝ μπορεί να γίνει καλή και ΔΕΝ μπορεί να είναι δίκαιη. ΔΕΝ έρχεται να βελτιώσει και να αλλάξει τα κακώς κείμενα στα σχολεία, αλλά να διαλύσει κάθε εργασιακό μας δικαίωμα  και να δημιουργήσει εκπαιδευτικούς πολλών ταχυτήτων, τρομοκρατημένους και πειθήνιους.
  Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως αυτοί που έρχονται να δώσουν δήθεν θετικές προτάσεις μέσω της αξιολόγησης, είναι αυτοί που δεν δίνουν δεκάρα για τις άθλιες υποδομές στην πλειοψηφία των σχολείων, για τον συνωστισμό των παιδιών σε 25άρια τμήματα, για το κλείσιμο τμημάτων και σχολείων και κυρίως για τους χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς που αναπληρώνουν κάθε χρόνο τον εαυτό τους. Ας μην κόπτονται λοιπόν τόσο πολύ για την  … ποιότητα της εκπαίδευσης.
  Καλούμε το Δ.Σ.  του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου  να πάρει άμεσα απόφαση καταγγελίας αυτών των «οδηγιών»   και να ενημερώσει τους εργαζόμενους για το πώς να κινηθούν στην βάση της απόφασης για αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης. Το Δ.Σ δεν μπορεί να  καλύπτεται πίσω από γενικόλογες  αρνήσεις  της αξιολόγησης, όπως και πέρυσι το επιχείρησε, όταν θέσαμε το ζήτημα του τριμηνιαίου και του ετήσιου απολογισμού. Εξάλλου, για μας, είναι δεδομένο ότι η αποχή είναι μόνο το πρώτο βήμα απέναντι σε αυτή την επίθεση. Για την ανατροπή της αξιολόγησης απαιτείται πραγματικός , μαζικός απεργιακός αγώνας
Ø  ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ. ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Ø  ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ø ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.