Καλύτερη συμπαράσταση στις μαθητικές
κινητοποιήσεις είναι να διευρυνθεί το μέτωπο και οι εκπαιδευτικοί να
προχωρήσουμε άμεσα σε συνελεύσεις – διαδηλώσεις απεργία!
Λύσσαξαν τα κέντρα εξουσίας του συστήματος. Ενώ
το σύστημα παίζει με τις ζωές μας και –με την ευκαιρία- συντρίβει τα δικαιώματα
λαού και νεολαίας, οι μαθητές τις προηγούμενες μέρες ψηλάφησαν τα πρώτα βήματα
αγώνα.
Μεταφέροντας –χωρίς ίσως να το καταλαβαίνουν- τα
αδιέξοδα των οικογενειών τους κάτω από το βάρος του φόβου για την πανδημία αλλά
και της ανεργίας και της μείωσης των μισθών, προχώρησαν σε καταλήψεις πολλών
σχολείων της χώρας. Με έναν τρόπο, βγαίνουν στο δρόμο του αγώνα για λογαριασμό
του λαού.
Καλά καλά δεν πρόλαβαν να ξεδιπλώσουν τον αγώνα
τους και το σύστημα λύσσαξε. Τις τελευταίες μέρες της βδομάδας που πέρασε,
πήραμε μια πρώτη γεύση της γενικής πρόβας στην οποία επιδόθηκαν διάφοροι
μηχανισμοί για να φιμώσουν τους μαθητές. Τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης τους
συκοφάντησαν, η Αστυνομία έκανε προσαγωγές, οι εισαγγελείς συλλέγουν στοιχεία
«πρωταίτιων» (για να στηθούν νέα μαθητοδικεία), κάποιοι διευθυντές σχολείων
έκαναν διάφορες τρομοκρατικές χοντράδες, και κάποιοι λίγοι γονείς με καθαρό
τραμπούκικο τρόπο έφτασαν στο σημείο να χτυπήσουν και να τραυματίσουν μαθητές.
Αυτό που είδαμε δεν ήταν παρά μία πρόβα. Αν οι μαθητικές κινητοποιήσεις αντέξουν, ας
είμαστε σίγουροι ότι θα δούμε πραγματικά αίσχη κρατικής και παρακρατικής βίας.
Είναι ευνόητο για κάθε δημοκρατικό άνθρωπο, είναι
ευνόητο για κάθε εκπαιδευτικό ότι πρέπει να κάνει ότι είναι δυνατόν για να προστατευτούν οι μαθητές από τα
όρνεα του συστήματος. Για να μην ανεχτούμε τις εισαγγελικές παρεμβάσεις,
τις προσαγωγές της αστυνομίας, τις αθλιότητες «πρόθυμων» διευθυντών.
Ας μην κρυβόμαστε όμως… Η πραγματική ανάγκη, η πραγματική συμπαράσταση σε αγώνα που
εξελίσσεται είναι να οργανώσουμε το δικό μας αγώνα και όχι απλώς να
παρακολουθούμε με ενδιαφέρον, με συμπάθεια, με νοιάξιμο αυτούς που αγωνίζονται.
Ετσι κι αλλιώς, τα αιτήματα είναι κοινά:
Αγώνας για τις ζωές μας – αγώνας για τα
δικαιώματά μας!
Να
οργανώσουμε ΑΜΕΣΑ συνελεύσεις, διαδηλώσεις και ΑΠΕΡΓΙΑ.
· Μέτρα
για την πανδημία – Μαζικά τεστ – μικρές τάξεις
· Κάτω
ο νόμος 4692 (Τράπεζα Θεμάτων, αξιολόγηση) και ο 4589 (προσοντολόγιο).
·
Ανατροπή της υπουργικής Απόφασης –
Ούτε μια γραμμή ύλης με τηλε-«εκπαίδευση» - Όχι στην τηλε-«εκπαίδευση» και τις
κάμερες στην τάξη – δραστική μείωση της ύλης.
·
Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις – Μαζικοί
μόνιμοι διορισμοί – μονιμοποίηση των αναπληρωτών και των καθαριστριών.