BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: το πιο εκμεταλλευόμενο κομμάτι εκπαιδευτικών!

 


Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: το πιο εκμεταλλευόμενο κομμάτι εκπαιδευτικών!

Με αγώνες διεκδικούμε τα δικαιώματα και το δίκιο μας

ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΧΙ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ!

           Με χιλιάδες κενά και περικοπές ξεκινάει η νέα χρονιά. Δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές που δούλεψαν  την προηγούμενη χρονιά τώρα βρίσκονται στην αβεβαιότητα της ανεργίας. Την ίδια στιγμή στέλνονται γραπτές οδηγίες από το Υπουργείο για «συγχωνεύσεις» μαθητών στην Παράλληλη Στήριξη βάζοντας 1 εκπαιδευτικό σε δυο μαθητές ταυτόχρονα. Άλλη μια προσπάθεια περικοπών.

             Με 28.500 συμβασιούχους εκπαιδευτικούς ξεκινάει η νέα χρονιά. 28.500 εκπαιδευτικοί για τους οποίους η αδικία είναι συνώνυμο της εργασιακής τους σχέσης. Είμαστε το πιο εκμεταλλευόμενο κομμάτι:

ü  Γιατί κάθε χρόνο αγωνιούμε πού, πότε και αν θα δουλέψουμε για 10 μήνες (το πολύ) τον χρόνο

ü  Γιατί χρειαζόμαστε 1-2 μισθούς από την αρχή της χρονιάς (για νοίκια, μετακινήσεις κτλ), ενώ πληρωνόμαστε 1 μήνα μετά την πρόσληψή μας. Ειδικά τώρα που το κόστος διαβίωσης είναι υπέρογκο.

ü  Γιατί έχουμε πετσοκομμένα δικαιώματα σε άδειες

ü  Γιατί γινόμαστε μπαλάκι τρέχοντας από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουμε ωράριο.

ü  Γιατί Υπουργείο και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μας αντιμετωπίζουν σαν εργαζόμενους β’ κατηγορίας. Πολλές φορές μας τοποθετούν στα σχολεία που θέλουν, χωρίς να μας δείχνουν όλα τα διαθέσιμα κενά για να μπορούμε να επιλέξουμε

ü  Γιατί τον ανταγωνισμό και το κυνήγι προσόντων και μορίων που εισήγαγε το προσοντολόγιο Γαβρόγλου τώρα θέλουν να τον κλιμακώσουν με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ!

Είναι οι πολιτικές όλων των κυβερνήσεων που μας έχουν επιβάλλει αυτές τις συνθήκες. Που θέλουν να τους λέμε και ευχαριστώ επειδή κάνουν μερικούς διορισμούς με σταγονόμετρο ενώ κάθε χρονιά απαιτούνται τουλάχιστον 40.000 αναπληρωτές! Είναι οι πολιτικές που την ίδια στιγμή θέλουν ένα σχολείο ταξικό κάτεργο για τους μαθητές από τις φτωχές οικογένειες. Και για αυτό θέλουν και εκπαιδευτικούς σπασμένους  να επικροτούν όλες αυτές τις πολιτικές. Γιατί όποια αδικία βιώνουμε εμείς ή οι νεοδιόριστοι, που αποτελούμε και τα πιο ευάλωτα κομμάτια, περνάει σε όλο τον κλάδο! Η αξιολόγηση έρχεται να διασφαλίσει ακριβώς αυτό! Για αυτό μας φορτώνουν μέντορες, συντονιστές, μας καλλιεργούν την πολυδιάσπαση, τον ανταγωνισμό και το αλληλοφάγωμα.

Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς θα απαντήσουμε! Και απάντηση σε αυτή την κατάσταση δεν είναι να πιστέψουμε ότι αν «φάμε» τον διπλανό μας θα «επιβιώσουμε». Για την αδικία που βιώνουμε δε φταίει ο συνάδελφος ή η άλλη ειδικότητα/ομάδα. Απάντηση είναι μόνο ο συλλογικός και οργανωμένος αγώνας μας! Εκεί θα αναζητήσουμε το δίκιο μας.

Να οικοδομήσουμε αγώνα για την ανατροπή αυτών των πολιτικών, για να διεκδικήσουμε το δίκιο μας. Έτσι μπορούμε να βάλουμε φρένο στα σχέδια για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Έτσι μπορούμε να απαιτήσουμε το δικαίωμά μας στην μόνιμη και σταθερή δουλειά. Με  συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων μας-απεργίες-διαδηλώσεις. Με την ενεργό συμμετοχή μας σε αυτά. Εκεί θα βρούμε τα αιτήματά μας σαν αναπληρωτές αλλά και τα κοινά αιτήματα που πρέπει να παλέψουμε με τους μόνιμους συναδέλφους!

  • ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
  • ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
  • ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ-ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ
  • ΚΑΤΩ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ