BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ


Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ -ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΡΕΙΑ

            Ενώ εντείνεται η επιχείρηση αποπροσανατολισμού και εξαπάτησης που μας καλεί να μην “κρατάμε ομπρέλα” καθώς ...βρέχει παροχές, η κυβέρνηση ασταμάτητα και συστηματικά εξελίσσει την επίθεσή της στο χώρο της εκπαίδευσης. Νέα αντίμετρα, κόντρα στα εργασιακά μας δικαιώματα, στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση και στο δικαίωμα των μαθητών να σπουδάζουν, σχεδιάζει και υλοποιεί το υπουργείο παιδείας.
n  Προσοντολόγιο” απολύσεων των συμβασιούχων-αναπληρωτών ετοιμάζει η κυβέρνηση να το ψηφίσει μέσα στο Δεκέμβρη, για το “νέο σύστημα διορισμών”.
n  Στα ΕΠΑΛ κάνει μια “νέα αρχή” επιδιώκοντας να “τελειώσει” στη συνείδηση της νέας γενιάς τη σταθερή και μόνιμη εργασία. Τα “σχέδια Δράσης” με αμοιβή(!!!) του σχολείου από ιδιώτες (ΝΟΗΣΙΣ), η “μαθητεία” είναι τα εργαλεία με τα οποία το υπουργείο παιδείας -σύμφωνα και με τις μνημονιακές υποχρεώσεις -,θέλει να διαμορφώσει τη νέα γενιά, προσαρμόζοντάς τη, στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας (ανασφαλής, ευέλικτη εργασία χωρίς δικαιώματα, πειθαναγκασμένος εργαζόμενος). Και θέλει τους καθηγητές ιμάντες μεταβίβασης αυτών των κατευθύνσεων μέσω “συμβουλών” και ψυχολόγων. Που βέβαια θα  αξιολογούνται για αυτά.
n  Στις ρυθμίσεις για τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία μπορεί να χρησιμοποιεί η κυβέρνηση τη “δημιουργική ασάφεια”, είναι όμως σαφές ότι επιχειρεί να ξεμπερδέψει από την υποχρέωση του κράτους να παρέχει καθηγητές μουσικούς και υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία αυτά. Άλλωστε όπως γράφεται στο νομοσχέδιο, τα μαθήματα αισθητικής παιδείας είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος των Μουσικών Σχολείων όπως και δεν ορίζεται ότι τα μαθήματα μουσικής παιδείας διέπονται από αναλυτικό πρόγραμμα.
n  Ο “κλοιός σφίγγει”, καθώς η αξιολογική περικύκλωση του κλάδου προχωρά με τους συντονιστές σε όλη τη χώρα να οργανώνουν επισκέψεις, ενημερώσεις και καλούν τους εκπαιδευτικούς  σε συμπλήρωση ερωτηματολογίων και φορμών στο πλαίσιο του προγραμματισμού και της αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας. Ναι δεν το λένε αξιολόγηση.

            Συναδέλφισσες - συνάδελφοι είτε με τον “τρόπο ΣΥΡΙΖΑ-Γαβρόγλου”, είτε με τον “τρόπο ΝΔ-Μητσοτάκη” -όπως μας το ξεκαθάρισε η πρόταση του Κυριάκου για τη παιδεία-, μία είναι η πολιτική του συστήματος:
Αδιοριστία, φτώχεια, εντατικοποίηση, κατηγοριοποίηση και υποταγή για τους εκπαιδευτικούς
Αμορφωσιά, ταξικοί φραγμοί, σύγχρονη δουλεία, σχολεία που ζητιανεύουν χορηγίες, για τους μαθητές και το λαό!

            Αυτή η πολιτική έχει την υποστήριξη- με λίγη κριτική για ξεκάρφωμα- της ηγεσίας της ΟΛΜΕ(ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ). Αυτή η πολιτική δεν θα σταματήσει αν δεν τη σταματήσουμε. Όχι στις κάλπες και στα δικαστήρια αλλά με ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ και ΠΑΛΗ.

ü  Συμμετέχοντας στις γενικές συνελεύσεις, συζητώντας και αποφασίζοντας δημοκρατικά και συλλογικά τα βήματα που πρέπει να κάνουμε για να ανιστραφεί αυτή η πορεία των πραγμάτων.
ü  Με απεργιακό βήμα το Δεκέμβρη. Δίνοντας έτσι πανελλαδικά το στίγμα του κλάδου και συγκροτώντας τον παράλληλα για τα επόμενα βήματα που θα συζητηθούν και αποφασισθούν σε νέο γύρο γενικών συνελεύσεων.
ü  Συμμετέχοντας με στάσεις εργασίας των σωματείων στην απεργία στις 28/11. Ενισχύοντας έτσι την ενιαία αγωνιστική απάντηση των εργαζομένων κόντρα στην κυβέρνηση και στα ξεπουλήματα και τις υπονομεύσεις των εργατοπατέρων σε ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.
ü  Υπερασπίζοντας τη νεά γενιά και τα σχολεία μας απο το δηλητήριο του φασισμού, του εθνικισμού και του ρατσισμού που ακροδεξιοί επιχειρούν να εισβαλλει μέσω καταλήψεων με αυτό το περιεχόμενο. Είναι υποχρέωση μας να τονίσουμε στους μαθητές ότι οι αγώνες γίνονται για καλύτερη ζωή, για ψωμί, παιδεία ελευθερία, ειρήνη.