BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ της ΕΛΜΕ Σάμου στις 9/2/2023

 


ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ Πέμπτη 9/2, 6μμ ΕΠΑΛ Σάμου

ΑΚΕ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ της ΕΛΜΕ Σάμου στις 9/2/2023 

(*)Την παρακάτω πρόταση/κατεύθυνση στηρίζουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών στις Γενικές Συνελεύσεις

Η Γενική Συνέλευση εκτιμά ότι πίσω από τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου», η κυβέρνηση επιχειρεί να κρύψει τις πραγματικές της επιδιώξεις με την εφαρμογή της αξιολόγησης.

·       Στοχεύει στον εξοβελισμό από τα σχολεία, της ελευθερίας σκέψης και δράσης, στην επικράτηση μέσα στον κλάδο κλίματος τρομοκρατίας, στον έλεγχο και στην πειθάρχηση των καθηγητών.

·       Στοχεύει στην αντικατάσταση της αλληλεγγύης και της συνεργασίας από τον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

·       Στοχεύει στην ανατροπή των σταθερών εργασιακών σχέσεων, της μονιμότητας, στη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό ή και με την απόλυση.

·       Στοχεύει στο να επιρριφθεί η ευθύνη, για όλα τα προβλήματα που το ίδιο το σύστημα και οι κυβερνήσεις του δημιουργούν, στους εκπαιδευτικούς, επιδιώκοντας να τους μετατρέψουν σε πειθήνια όργανα, για να υλοποιηθούν όλοι οι ταξικοί σχεδιασμοί της κυβέρνησης.

·       Στοχεύει στην μετακύλιση της ευθύνης για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων ή στις πλάτες των γονιών (στα ΑΕΙ, η χρηματοδότησή τους κατά 80% καθορίζεται από την αξιολόγησή τους) ή στη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου με ιδιωτικοοικονομικα κριτήρια.

Τα περί «βελτιωτικής και μη τιμωρητικής αξιολόγησης» καταρρίπτονται από τη μη μονιμοποίηση των νεοδιορίστων συναδέλφων. Ίδια είναι και η αντιμετώπιση των αναπληρωτών, που καλούνται σε διαγωνισμό (ΑΣΕΠ) για να βρουν δουλειά. Αποδεικνύεται ότι οι τίτλοι σπουδών, τα σεμινάρια και όλα τα ακριβοπληρωμένα προσόντα των νεοδιόριστων αποτελούν μόνο «μια γραμμή στο βιογραφικό τους» κι όχι επαρκή συνθήκη για να κρατήσουν τη δουλειά τους. Πρέπει να υποστούν και την ατομική αξιολόγηση.

Πρέπει να είναι σαφές ότι δεν βάλλονται μόνο οι νεοδιόριστοι, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ, Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ! Η εφαρμογή της αξιολόγησης ξεκινά από αυτό το τμήμα εκπαιδευτικών, επειδή μπορεί να εκβιαστεί πιο ανοιχτά! Έτσι θα ανοίξει διάπλατα το παράθυρο για την ΑΜΕΣΗ εφαρμογή της σε όλον τον κλάδο. Αν για τους νεοδιόριστους από την αξιολόγησή τους εξαρτάται η μονιμοποίησή τους, μπορούμε να φανταστούμε ότι αντίστοιχη σύνδεση της αξιολόγησης με τις εργασιακές σχέσεις θα υπάρχει και για τους μόνιμους και με τις αντίστοιχες ποινές.

Άρα τον αγώνα ούτε μπορεί ούτε πρέπει να την δώσει το κομμάτι των νεοδιόριστων μόνο του, αλλά ΟΛΟΣ ο ΚΛΑΔΟΣ!

Επίσης σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει τεμαχισμός-σαλαμοποίηση του αγώνα ανάλογα με τις περιοχές που ξεκινά η ατομική αξιολόγηση με την τοποθέτηση των σχολικών συμβούλων. Ενιαία και συνολικά πρέπει να δοθεί η μάχη.

Όλα τα παραπάνω ορίζουν και καθορίζουν και την κατεύθυνση του αγώνα και τις μορφές πάλης που πρέπει να αναπτυχθούν.

Βασική κατεύθυνση είναι η συγκρότηση κεντρικής μάχης όλου του κλάδου με στόχο:

 την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΌΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 -ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΉ ΤΟΥ ν.4823/21

- ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ.

-ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

 

Αυτός ο συνολικός αγώνας

·       Σημαίνει ΑΠΕΡΓΙΑ. Κλείσιμο όλων των σχολείων της χώρας. Γιατί έτσι έχουν κατακτήσει διαχρονικά οι εργαζόμενοι τα δίκια τους. Γιατί οι ΑΠΕΡΓΙΕΣ ήταν αυτές που απέτρεψαν για 41 χρόνια την εφαρμογή της αξιολόγησης. Γιατί οι ΑΠΕΡΓΙΕΣ ήταν αυτές που έφεραν αύξηση μισθών μας. Οι συνάδελφοί μας στη Βρετανία, στην Πορτογαλία έχουν κινήσει. Τον ίδιο απεργιακό δρόμο πρέπει να βαδίσουμε και εμείς.

·       Σημαίνει Διαδηλώσεις-μαζικά συλλαλητήρια δηλαδή οργανωμένη φωνή αντίστασης και διεκδίκησης

και φυσικά

·       Σημαίνει Μαζικές Γενικές Συνελεύσεις για να μπορέσει να συμμετέχει ενεργά ο κλάδος στον αγώνα, για να σπάσει η λογική της ανάθεσης.

 

Προτείνουμε την κήρυξη ΑΠΕΡΓΙΑΣ άμεσα 15/2, διαδηλώσεις σε όλες τις πόλεις και νέο γύρο Γενικών Συνελεύσεων για εκτίμηση και απόφαση επόμενων αγωνιστικών βημάτων και νέα συνέλευση προέδρων 18/2.

Συγκρότηση ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ για παρεμβάσεις στα σχολεία, προετοιμασία και περιφρούρηση της απεργίας.

Συγκρότηση ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ για την οικονομική στήριξη του αγώνα.

 

Για να υπηρετήσουμε αυτό τον αγώνα αποφασίζουμε παράλληλα:

α)Στάσεις εργασίας. Στάσεις εργασίας που όμως δεν θα αφορούν μόνο τους νεοδιόριστους αλλά όλα τα μέλη της ΕΛΜΕ που θα παρεμβαίνουν οργανωμένα με τη μαζική τους παρουσία, για την συλλογική αποτροπή της όποιας απόπειρας αξιολογητή/επιθεωρητή να ξεκινήσει την διαδικασία .

β) ΑΠΕΡΓΙΑ_ΑΠΟΧΗ τόσο από την ατομική αξιολόγηση όσο και από την αυτοαξιολόγηση, τους μέντορες συντονιστές κλπ.

 

Απευθυνόμαστε για στήριξη στους γονείς και τους μαθητές μας! Τους ενημερώνουμε για τους πραγματικούς στόχους της αξιολόγησης. Για την ΕΒΕ, την τράπεζα θεμάτων και την PISA που τα αποτελέσματά τους, οι επιδόσεις των μαθητών θα αποτελούν ένα ακόμη αξιολογικό ντοκουμέντο. Στοχεύουμε να διαδηλώσουμε από κοινού για τα κοινά αιτήματά μας. Την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Οι αγώνες δεν είναι νόμιμοι ή παράνομοι - είναι ΔΙΚΑΙΟΙ και ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ. Ακόμα κι αν μας βγάλουν παράνομο τον αγώνα μας, η μαζικότητά μας εγγυάται την συνέχειά του!

Συντονιζόμαστε με κάθε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ για την ανάπτυξη κοινών αγωνιστικών δράσεων. Στάσεις εργασίας /κινητοποιήσεις με παραστάσεις διαμαρτυρίας και καταλήψεις Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, κοινά συλλαλητήρια.