BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

ΑΚΕ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Οι εκπαιδευτικοί πεισματικά δεν συναινούν!


Οι εκπαιδευτικοί πεισματικά δεν συναινούν

Πολυεργαλείο επίθεσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς η αξιολόγηση –  Δεν αντιμετωπίζεται με κόλπα και κείμενα συμμετοχής

Τι είναι η αξιολόγηση

Η αξιολόγηση είναι πολυεργαλείο επίθεσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στοχεύει:

·       Στην ταξική κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

·       Στην τρομοκράτηση, πειθάρχηση και υποταγή των εκπαιδευτικών για να αποτελούν τον τελικό ιμάντα μεταβίβασης της αντιδραστικής πολιτικής στους μαθητές.

·       Στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, στην μισθολογική καθήλωση ή μείωση, στις «επιμορφώσεις» τρομοκρατίας και απειλές και στο μέλλον απολύσεις.

·       Στην ενοχοποίηση των θυμάτων («οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων της φτωχολογιάς φταίνε που τα φτωχόπαιδα δεν περνάνε σε καλές σχολές, για τα φαινόμενα κοινωνικής απόγνωσης και βίας στα σχολεία» κοκ).

Τα παραπάνω τα κάνει απολύτως συνειδητά το σύστημα, γι’ αυτό και έχει λυσσάξει για την προώθησή της. Τα παραπάνω τα έχουν αντιληφθεί οι εκπαιδευτικοί, γι’ αυτό και παραμένουν πεισματικά αντίθετοι!

Πως παλεύουμε ενάντιά της

Δεν υπάρχει μια «άλλη καλή αξιολόγηση». Την αξιολόγηση θα την εφαρμόσουν αυτοί που έχουν τους παραπάνω στόχους, το σύστημα και οι κυβερνήσεις του. Το να νομίζει κανείς ότι «παλεύει για σωστή εφαρμογή της» είναι τόσο αυταπάτη όσο το «να υπάρχουν τα ΜΑΤ για να προστατεύουν τους διαδηλωτές». Μόνος στόχος είναι η ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

Αυτό μπορεί και πρέπει να γίνει! Με συγκρότηση του κινήματος. Με γενικές συνελεύσεις. Με διαδηλώσεις και απεργίες. Με επιτροπές αγώνα και απεργιακά ταμεία. Δύσκολο αλλά αναγκαίο. Αναγκαίο γιατί πρέπει να μην επιτρέψουμε τα σχολεία να αντιστοιχιστούν στην σύγχρονη κατάσταση της βαρβαρότητας και της απόγνωσης που γεννάει σε κάθε κοινωνική πτυχή το σύστημα της εκμετάλλευσης και η πολιτική του.

Γιατί τα κείμενα αποσυγκροτούν το κίνημα και ανοίγουν τον δρόμο στην αξιολόγηση

Οι ΟΛΜΕ-ΔΟΕ υπέστειλαν τον αγώνα με το πρώτο τζαρτζάρισμα του αντιπάλου. Υπονομεύουν εδώ και δύο χρόνια την προσπάθεια του κλάδου να αγωνιστεί ενάντια στην αξιολόγηση. Δεν έκαναν καμία προσπάθεια να συγκροτήσουν κίνημα, να οργανώσουν καμία σοβαρή απεργία, ανέστειλαν την απεργία – αποχή. Τώρα ολοκληρώνουν το έργο τους. Η ΟΛΜΕ ακολουθεί τη ΔΟΕ και κατεβάζει «ενιαία κείμενα» συμμετοχής στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Με τον τρόπο αυτό διαλύουν ακόμα περισσότερο την αντίσταση και τις συνειδήσεις:

Ø  Δημιουργούν την αυταπάτη ότι θα κοροϊδέψουν τον αντίπαλο στην έδρα του, μέσα δηλαδή στις αξιολογικές πλατφόρμες.

Ø  Ανοίγουν τον δρόμο στην ολοκληρωτική συμμετοχή στην αξιολόγηση, όταν η κυβέρνηση επιλέξει να πιέσει για εξατομικευμένα κείμενα.

Ø  Παρατείνουν την διαλυτική κατάσταση στις συνελεύσεις, σπέρνοντας την εντύπωση πως η αξιολόγηση μπλοκάρεται έτσι εύκολα, με ένα κόλπο. Μισοκλείνουν το παράθυρο στην αξιολόγηση και την μπάζουν από την πόρτα!

Να μην αποδεχτούμε την άτακτη υποχώρηση και την διάλυση που επιβάλουν οι ομοσπονδίες. ΄

Γενικές συνελεύσεις – Απεργία – Συγκρότηση απεργιακών ταμείων – Απεργία/Αποχή

Παλεύουμε για αυξήσεις, ανατροπή όλου του πλαισίου της αξιολόγησης, μονιμοποίηση των αναπληρωτών, κατάργηση της ΕΒΕ και της Τράπεζα Θεμάτων, ανάκληση ΟΛΩΝ των πολιτικών και συνδικαλιστικών διώξεων.